Gym tabbar(från andra)/upplevelser

Home Forums Allmänt om gymträning Gym tabbar(från andra)/upplevelser

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 305 total)
  • Author
    Posts
  • #496708
    Lowgrein wrote:
    Skulle maxa för kanske 2 år sen… runt en 100 kg åkte väll på stången, jag gav järnet men failade och fastnade nere, Under lyftet säger träningspartern ”vänta ska gå o byta låt” försvinner in i andra rummet o där ligger jag o failar…

    Tränade inte nå mer med han iaf…:D

    jävla idiot polare, vad sa du när du fick tag i han?

    #496709

    Han kom ju tillbaka så vi klarade ju ut det, men kändes som ett pressat läge:D

    Personen i fråga är lite speciell så ja valde att bara säga ”gå ingen stans när du passar”

    #496710
    viktors wrote:
    … så han gick alltså fram till mig, mökade och sen gick hem…

    Helt klart det bästa jag läst idag!!!

    #496711

    kompisen körde lårcurl ensam då han behövde lite hjälp,givetvis frågade han en söt liten blond barbie tjej som hjälpte han,den sista repen fick han hjälp av henne och då hon såg något på hans vrist och frågade han vad det var, han så då att det var en ny sorts pulsklocka….det roliga då,det var en fotbojja:D

    #496712
    Henrik Lindh wrote:
    kompisen körde lårcurl ensam då han behövde lite hjälp,givetvis frågade han en söt liten blond barbie tjej som hjälpte han,den sista repen fick han hjälp av henne och då hon såg något på hans vrist och frågade han vad det var, han så då att det var en ny sorts pulsklocka….det roliga då,det var en fotbojja:D

    Hahaha faan va skön:D

    #496713
    Henrik Lindh wrote:
    kompisen körde lårcurl ensam då han behövde lite hjälp,givetvis frågade han en söt liten blond barbie tjej som hjälpte han,den sista repen fick han hjälp av henne och då hon såg något på hans vrist och frågade han vad det var, han så då att det var en ny sorts pulsklocka….det roliga då,det var en fotbojja:D

    Med all respekt för din polare, Henke, men det säger en hel del om vilken intelligenskvot han dras till…… ;)
    Hysteriskt kul iaf! Hade jag suttit bredvid hade jag nog börjat garva hejdlöst…:D

    #496714
    aix wrote:
    Med all respekt för din polare, Henke, men det säger en hel del om vilken intelligenskvot han dras till…… ;)
    Hysteriskt kul iaf! Hade jag suttit bredvid hade jag nog börjat garva hejdlöst…:D

    var nog mer eller mindre att han frågade första bästa,och att hon inte hade intelligenten med sig var ju sååå mycket roligare:p

    #496715

    Var inne på dom sista veckorna på dieten, så därför stod jag och poserade lite vid en stor spegel vi har på gymmet, då kommer en skitsnygg tjej gående och det ser ut som hon är påväg direkt fram till mig, men cirka en halv meter innan så vänder,alltså hon gör världens u-sväng, jag tänker inte mer på det i ungefär en sekund, sedan känner jag den mest avskyvärda äggfis jag någonsin känt!”
    Jag drog snabbt på mig tröjan och drog därifrån,tänkte om någon annan känner det här så tror dom väl att det är ja!

    #496716

    Gjorde min största gymtabbe igår i mitt hemmagym i källaren, ganska ”vanlig” tabbe tror jag men jävligt pinsamt. Var på dåligt humör och bestämde mig för att köra knäböj 20reps på 100kg med 5-6sek restpauser sista 10repsen. Tränar mest i smith på gymmet så är inte van fria böj. 19e reppen var jag helt död i kroppen men tog några riktigt djupa andetag och gav mig fan på att jag skulle få upp den ”ass from grass” men halvvägs upp igen tappar jag balansen och ramlar baklänges och hela stången åkte rakt genom dörren som har 2 stora glasfönster. Där var min kväll fullbordad och fick nog tinitus på köpet av det jävliga kraschljudet.

    #496717
    AnnaMaria wrote:
    2. När jag stressad som tusan satte träningsbyxorna bakochfram och gick runt med som en påse där fram och en för kort tajt del därbak, visade halvabaken. Inser detta efter uppvärmingen då jag börjar lyfta framför en spegel. Tyckte att det var flera som log extra mycket åt mig den dagen, vad har jag gjort för att förtjäna detta tänkte jag. Trodde bara folk var allmänt glada att se mig, haha, men istället har jag gått runt som en idiot med påse fram och bakdel tittandes ut :)

    Gammalt citat men det påminde mej om häromdagen.
    Första veckan av träning, och jag vet inte riktigt vad jag gör. Min vän skulle visa mej en bröst-övning då ja måste stå lutat framåt och dra från båda hållen.
    Inser ganska sent att min vän stirrar ner i urringningen på mej, då ja tagit på mej en helt för slapp tshirt för detta tillfället. (har inte köpt träningsBH än så jag har bara en vanlig, men inte hjälpte det i detta tillfället)
    Inga problem att han såg mina bröst, för de har han sett förut. Men den andra killen framför mig, som vilade lagom länge troligen för att bevittna min första erfarenhet av denna övning, stirrar också.
    Jag ser detta och mer eller mindre flamsar av det, ställer mej upprätt igen och skrattar och låtsas att jag failat övningen, i ren panik. Denna kille flinar åt mej, jag tror jag slutade skratta och glodde surt åt honom.
    Kunde inte koncentrera mej resten av träningen, men vi hade ändå varit där i en timme-ish, så vi stack hemmåt.

    #496718

    När det ändå är bröst på tapeten så kan jag berätta en historia från gymmet. Jag var och tränade med min cubanska vita ängel;). En av de absolut vackraste tjejer jag någonsin skådat i hela mitt liv med en helt omänsklig kropp. Som en seriefigur med getingmidja, liten fast latinorumpa och d-kupa och rör sig som en puma. Alla killar brukar prata om henne i alla omklädningsrum i gymkedjan. Vi hade kört bröst för dagen och hon börjar klämma lite försynt på sina övre pecs i sin tighta top. Ååh, vilken pump jag har säger hon. De e alldeles stenhårda nu. Känn på dem säger hon och tar min hand och lägger på sitt hela bröst. Jag tänker inte så mycket på det då jag e ganska van vid det. Mina tjejbekanta brukar göra så. Men jag märker ganska snabbt att samtliga manliga tränande har slutat göra vad de nu gjorde och stirrar på oss. DET var dock lite pinsamt:o!

    #496719

    Detta hände för någon vecka sen då jag bevittnade en äldre herre som skulle köra benkpress, han lastar på vikter och lägger sig till rätta. Han lyfter av stången, och rätt som det är, ligger han på golvet med ena benet kvar uppe på bänken, med stången över bröstet… det gick bra tror jag, han kunde iaf krypa fram själv, och fortsatte gymma som inget hade hänt ( han bytte dock övning) det gav iaf mig ett litet gott skratt:D

    #496720
    biffen669 wrote:
    När det ändå är bröst på tapeten så kan jag berätta en historia från gymmet. Jag var och tränade med min cubanska vita ängel;). En av de absolut vackraste tjejer jag någonsin skådat i hela mitt liv med en helt omänsklig kropp. Som en seriefigur med getingmidja, liten fast latinorumpa och d-kupa och rör sig som en puma. Alla killar brukar prata om henne i alla omklädningsrum i gymkedjan. Vi hade kört bröst för dagen och hon börjar klämma lite försynt på sina övre pecs i sin tighta top. Ååh, vilken pump jag har säger hon. De e alldeles stenhårda nu. Känn på dem säger hon och tar min hand och lägger på sitt hela bröst. Jag tänker inte så mycket på det då jag e ganska van vid det. Mina tjejbekanta brukar göra så. Men jag märker ganska snabbt att samtliga manliga tränande har slutat göra vad de nu gjorde och stirrar på oss. DET var dock lite pinsamt:o!

    Shit asså värsta coolt hur kändes det? Alla måste ju trott du var värsta pimpen ! Jag önskar jag var lika grym med tjejer som du verkar vara.

    #496721
    biffen669 wrote:
    När det ändå är bröst på tapeten så kan jag berätta en historia från gymmet. Jag var och tränade med min cubanska vita ängel;). En av de absolut vackraste tjejer jag någonsin skådat i hela mitt liv med en helt omänsklig kropp. Som en seriefigur med getingmidja, liten fast latinorumpa och d-kupa och rör sig som en puma. Alla killar brukar prata om henne i alla omklädningsrum i gymkedjan. Vi hade kört bröst för dagen och hon börjar klämma lite försynt på sina övre pecs i sin tighta top. Ååh, vilken pump jag har säger hon. De e alldeles stenhårda nu. Känn på dem säger hon och tar min hand och lägger på sitt hela bröst. Jag tänker inte så mycket på det då jag e ganska van vid det. Mina tjejbekanta brukar göra så. Men jag märker ganska snabbt att samtliga manliga tränande har slutat göra vad de nu gjorde och stirrar på oss. DET var dock lite pinsamt:o!

    Haha, är du seriös är det det roligaste jag har läst på länge! You go man!
    :frust:

    #496722

    Ok, detta hände igår, och jag tänkte direkt på att jag måste lägga in det här.

    Jag hade svalt 4st kre-alkalynkapslar, skulle snart dra iväg till gymet.
    Satt framför datorn och kollade film och käkade lite, när jag känner att jag måste rapa. Inget konstigt med det, men när jag rapar så kommer det värsta rökmolnet ur munnen, alltså innehållet från kapslarna rapas upp ur magen. Hade gärna velat se min min när jag rapade rök som en jävla drake:)
    Ringde genast polaren och garvade som en tok.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 305 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.