Vem vill du höra i BODY Radio?

Home Forums BODY Radio Vem vill du höra i BODY Radio?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #212008
    Nemesy wrote:
    Först och främst, Andreas sjunga…

    hehehehe, ja den måste de bjuda på snart!

    btw, 9 dagar sen förra kom, nytt avsnitt på G kanske?

    #212009

    Många bra förslag igen – tack tack:)

    Nemesy wrote:
    Först och främst, Andreas sjunga…
    nicke wrote:
    hehehehe, ja den måste de bjuda på snart!

    btw, 9 dagar sen förra kom, nytt avsnitt på G kanske?

    Haha mja…måste bara fundera på hur fan jag ska lyckas både spela och sjunga in i samma headset:what: Men det löser sig väl.

    Nytt avsnitt är på g. Förhoppningsvis kommer det upp under dagen idag (måndag):up:

    #212010

    Skogstokig att ett nytt ej ligger uppe. Vad ska jag nu lyssna på under den tråkiga turen till högskolan? :)

    #212011
    Richard B wrote:
    Skogstokig att ett nytt ej ligger uppe. Vad ska jag nu lyssna på under den tråkiga turen till högskolan? :)

    Hehe jag förstår dig;) Vi får kompensera lite med att det nya avsnittet som kommer upp är extra långt: 1 timme och 18 minuter8)

    #212012

    Helt fantastiskt detta, jag lyckades bränna av en promenad el grande häromdagen. Lyssnade på body radio och glömde att jag var ute och gick så gick drygt en mil innan jag kom på att jag skulle vända. Tog 3h och 15min totalt. Kändes inte som en timme ens. Underbar underhållning ni bjuder på!

    Jag skulle gärna höra någon av de som Faogel sa.

    #212013
    Andreas Guiance wrote:
    Nytt avsnitt är på g. Förhoppningsvis kommer det upp under dagen idag (måndag):up:

    Såååå, upp med den nu Andreas! För du har väl inte problem att få upp den? :D

    #212014
    nicke wrote:
    Såååå, upp med den nu Andreas! För du har väl inte problem att få upp den? :D

    Aldrig8)

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=133850]

    ;)

    #212015
    Andreas Guiance wrote:
    Aldrig8)

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=133850]

    ;)

    Trodde inte det heller :emo-thumb

    Laddar ner avsnittet nu och det får således bli 78min cardio i morgon bitte :up:

    #212016
    Gustaf Lindberg wrote:
    Helt fantastiskt detta, jag lyckades bränna av en promenad el grande häromdagen. Lyssnade på body radio och glömde att jag var ute och gick så gick drygt en mil innan jag kom på att jag skulle vända. Tog 3h och 15min totalt. Kändes inte som en timme ens. Underbar underhållning ni bjuder på!
    nicke wrote:
    Laddar ner avsnittet nu och det får således bli 78min cardio i morgon bitte :up:

    Fan nu får inte avsnitten bli längre än så här – då lär vi väl mörda er med all kardio;)

    Superkul att det är uppskattat iaf:)

    #212017

    Joakim Bartoll skulle jag vilja höra

    #212018
    Andreas Guiance wrote:
    Fan nu får inte avsnitten bli längre än så här – då lär vi väl mörda er med all kardio;)

    Superkul att det är uppskattat iaf:)

    ”BODY Radio – för dig som vill lyssna på byggare men promenera bort dina egna muskler” :D

    #212019
    Eddie Vedder wrote:
    ”BODY Radio – för dig som vill lyssna på byggare men promenera bort dina egna muskler” :D

    Katabol muskelradio :what:

    #212020

    Någon SM-special skulle vara kul .. med de ”hetaste” namn inför SM.

    #212021

    Jag tror att Ronny Runesson hade haft en hel del intressant att komma med.

    #212022
    RULK wrote:
    Joakim Bartoll skulle jag vilja höra

    Kommer garanterat vid tillfälle:)

    Eddie Vedder wrote:
    ”BODY Radio – för dig som vill lyssna på byggare men promenera bort dina egna muskler” :D

    ”Hård till varje pris” är vårt motto!
    ;)

    Anne wrote:
    Någon SM-special skulle vara kul .. med de ”hetaste” namn inför SM.

    Det ser lite tunt ut med tid för det just nu, men förhoppningsvis kommer vi att kunna leverera andra satsningar i samband med SM som kanske kan kompensera:)

    Arne Persson wrote:
    Jag tror att Ronny Runesson hade haft en hel del intressant att komma med.

    Definitivt – och detsamma kan även sägas om dig själv:) Vi får återkomma i frågan!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.