Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,380 total)
  • Author
    Posts
  • #461644
    Flessa wrote:
    Jag uppfattar det som om det är 60 Gram pulver du tar. Inte 60 Gram protein. :up:

    Kalas! då är vi två :up:

    #461645

    Ajdå.. är det verkligen så? :( 20,45 skulle jag nog kunna sträcka mig till.. om 15-30 min skulle göra någon skillnad? :p

    Tack iaf!

    #461646

    Okej, ska försöka hålla det idag då! :) helgerna är det ju inga problem på… :p
    Okaj, då kör jag på det! :)

    #461647
    Flessa wrote:
    haha, gör så! :)

    Ha det gött så länge och kötta på imorn! :)

    MVH.

    Tack detsamma flessa! :)

    Mvh

    #461648

    Godkväll! Totalt slut i hela kroppen , så blir en riktig ”soffliggardag” imorrn, äta allt som är gott, se på många bra filmer och bara ta det lugnt.. ska bli riktigt skönt :)

    05,45: 35-40 min promenad
    06,25: grovbröd m. keso & tonfisk på, 2ägg, vitamintablett, c:a 2dl blåbärssoppa.
    09,00: grovbröd m. smör & ost
    12,30: 150-200g. kycklingfilé, c:a 1,2dl. fullkornsmakaroner.

    19,20: 200g. kycklingfile, c:a 1,2dl fullkornsmakaroner, grönsaker osv osv.

    senare blir det kesella lätt + funlight & frukt.

    Dagens pass då.. kände på mig att jag skulle vara helt slut idag, har varit småseg hela veckan, och det var jag också… men ändå ok kontakt och pump.

    Hantelpress: 6kg * 15
    28kg * 5
    28kg * 4
    25kg * 5
    18kg * 9

    Hantelpress m. lutande bänk: 22,5 * 1… fyfan…
    18kg * 6
    18kg * 6
    12,5kg * 10

    Bänkpress: 20kg * 12
    50kg * 3
    50kg * 6
    40kg * 8
    30kg * 12

    Sedan pumpade jag ur lite i CC bara.

    För triceps så körde jag special-pushdowns, press över huvud och lite annat, väldigt lätt.

    Mage: 45kg * 20 . sedan hängandes i dips-ställningen och sparka benen rakt ut.. tog fint! sedan magmaskinen igen, utan vila osv. några set.

    Tänkte även väga mig idag, för att se om morgonpromenaderna har gjort något, men vågen var paj… 👿 men lite lättare var jag säkert :p

    Svullodag imorrn! Längtar!

    #461649

    F*n h*lvetes j*vla s*it… typ.. tappat motivationen… eller rättare sagt fått sug efter annan mat, satt med päronen i soffan, och ja.. till sist var man tvungen att grabba godisskålen..:( Funderar ändå på om man skulle bygga till sig lite… man är ju inte jättetjock nu direkt, så lite mer massa vore nog något… i alla fall mycket roligare 8) Jag tror vi kör på det… ”vanlig” kost – äta tills jag blir mätt, gym 3ggr/vecka och löpning 3ggr/vecka. Brukar ha en tendens att ”tunna ur” lite till sommaren ändå.. är ändå rätt mycket man skall hinna med, så både hålla kost, träning samt att man bygger rejsbil blir för mycket… tidsmässigt alltså.
    Kommer ju bli 10 ggr lättare sen när man ev. flyttar hemifrån också så.. vi kör på det. Nu är det fan dags att bygga upp lite styrka! :up:

    Usch vad jag velar…

    #461650

    Rejsbil? :)
    Gött pass btw!!

    #461651
    David Näslund wrote:
    Rejsbil? :)
    Gött pass btw!!

    Hehe ja men visst.. :) känner att det tar mer tid än vad jag trott om jag ska hinna med allt till sommaren, då är det så illa att man snudd på måste äta onyttigt/snabbt/lättlagat för att hinna med… sen så är det ju så mkt roligare att bulka.. :D

    Tack! :up: tyckte faktiskt det känndes rätt bra ändå, blir nog träningsvärk i alla fall :)

    #461652

    Nej det är ju sant.. :) roligare att bygga så.. :p

    Gick en promenad i dag i alla fall, inte så långt, ner & handla lite hamburge grejer bara :p

    Till frukost så åt jag iaf: 1dl gröt, m. mjölk & sylt, 2knäckemackor med ost & skinka på, samt en knäckemacka med ett kokt ägg på. Även en 30g vasslepulver blandat med mjölk intogs.

    Nä nu blir det film – The wrestler, återkommer med utlådande senare! :)

    #461653

    Filmen var inte alltför bra… men nästan 300g hamburgare senare kan jag säga att jag är sjukt mätt & har ont i magen i alla fall :p det tillkom även två tallrikar med pommes…:o

    Senare blir det bananasplit x 2 +glass… tror jag skippar kesellan ikväll :)

    Trevlig kväll!

    #461654

    Okej, kanske man skulle testa imorgon då.. :) en port. i mitt fall då kanske? (eller en halv kanske räcker..) Blanda skogsbärssmaken m. mjölk och hälla över gröten… det låter fan gott.. :) Tack för tipset!

    #461655

    God förmiddag!
    Helgalet vad man åt igår kväll… Får se, ska ner i garaget nu snart.. så får se om jag har tid för någon löpning idag, ringer inte polaren så skippar jag nog det :|

    Käkade frukost nyss, hade ingen mjölk hemma, så de fick bli en 250g. burk kesella m. funlight + en skivad banan i.
    Knäckebröd m. en burk makrill på, en knäckemacka med ost & skinka.. osv.. kommer inte riktigt ihåg, men typ så jag äter nu i alla fall.. äter tills jag blir mätt bara :)

    Time to go to the garage!

    Trevlig söndag!

    #461656

    [http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=57131&stc=1&d=1234736552]

    Japp då kör vi igen.. en benpose typ… och en slappose, ska bli kul att se om man kan lägga på sig något..

    Kommentera gärna, all kritik är som vanligt välkommen :yikes:

    #461657

    Hejsan! tränade lite tidigare idag.. kände mig som en zombie, men tyckte det gick rättså bra ändå :)

    Rygg & biceps.
    Chins: 10,6,5 *KV knappt någon vila

    Rodd: 20kg * 15
    80kg * 10
    80kg * 8
    70kg * 10
    40kg * 15

    Hantelrodd: 10kg * 12
    32,5kg * 10
    32,5kg * 10
    32,5kg * 8

    Latsdrag: 22,5*10-12
    60kg * 8
    60kg * 7
    45kg * 13

    Latsdrag V handtag: 45kg * 12
    60kg * 8
    60kg * 7
    40kg * 10-12

    Frihandslatsdrag i CC, 3set.. kändes sådär, skulle man kunna få armarna mer uppåt eller vad man ska säga så skulle det bli en helt annan övning.

    Lade in drag till haka m. rep på dagens pass i stället: 10kg * 15
    25kg * 12
    25kg * 8-10
    Sedan kommer jag inte ihåg mer.. avslutade på c:a 10kg iaf.

    Rygghäv: 15,12,12 * KV

    Hantelcurl: 18kg * 6
    18kg * 4
    12,5kg * 10

    Toltalslut man blir i biceps när man kör dem med rygg.. orkar ju ingenting, men det tar så sjukt bra!

    Sedan blev det stångcurl: c:a 30kg * 5-8
    c:a 30kg * 4-6
    c:a 10kg * 8-15

    Hammercurls dropset.

    Mage: 40kg * 25
    60kg (fullmagg) * 13
    60kg * 10
    35kg * 12

    Även hängandes i dips-ställningen och sparka benen rakt ut.

    #461658

    Redovisar dagen.. allmänt lugnt från träning idag, blev inget springa.. vet inte varför egentligen. Har skruvat bil som en tok istället, väntar på lite delar till motorn… i bästa fall så blir det uppstart till nästa helg! :) Var även ute & körde lite på en sjö… riktigt skoj! :p

    Käket idag ser ut ungefär såhär:
    1dl gröt m. 30g vasslepulver blandat med mjölk över, sylt, 3st hembakade bröd med ost & skinka på.
    Massa småätande
    2st grovbröd m. smör, ost & skinka på.
    potatis och falukorv, sallad.

    Senare blir det nog kesella och lite mackor. Ungefär så har dagen sett ut, blir en del bullar, kakor och sånna grejer också.. :p

    Trevlig kväll!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.