Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,321 through 1,335 (of 1,380 total)
  • Author
    Posts
  • #462919

    Här dunkas det på i ett rasande tempo, ME LIKE!

    Formen blir ju bara bättre och bättre :)

    Medans du går på stranden och tittar på flickor så står jag med vatten upp
    till halsen tills alla gått hem :)

    #462920
    David Näslund wrote:
    Här dunkas det på i ett rasande tempo, ME LIKE!

    Formen blir ju bara bättre och bättre :)

    Medans du går på stranden och tittar på flickor så står jag med vatten upp
    till halsen tills alla gått hem :)

    Trevligt att höra o kul att se dig här inne igen din gammle biff :emo-thumb

    Haha.. eller tvärt om va ;)

    Dagens pass. BEN[/b]

    Körde själv idag så det var bara i med lurarna & michale graves i öronen var rätt taggad men passet gick sådär ändå. Är nog inte helt återställd sen helgens bravader ännu =P

    Sittande benpress:
    Den var väldigt skonsam mot dom ”ädlare delarna” som f.ö börjar kännas bättre nu så det är ju skönt
    Strax ovanför halvmagg * 20reps ungefär.
    En bit under halvmagg * 8-12
    Fullmagg * 6 och ja den går skitlätt men fick go pump i trumpinnarna iaf.

    Bak. lårcurl fr. nedre trissa i cc, liggandes på bänk.
    Vikt 2 av 11 * 10-15
    vikt 4 av 11 * 8-12
    Vikt 6 av 11 * ~4-5

    Benspark:
    35-40kg * 10-20
    ~55-65kg * 6-8
    80kg * 4,5.. näääästan 5 =P

    Körde lite axlar medans jag väntade på bak.lårcurl maskinen. Pumpade upp dom lite i cc:n bara, 1set till fail.

    Bak. lårcurl maskin:
    3set

    Körde även lite vader, samt 3set mage.

    Tog lite bilder förut men hittar inte sladden så dom kanske tittar fram senare =) .
    Blir nog en väldigt lugn helg. Ska nog köra armar på söndag, och kanske fiska lite annars blir det bara slappa och äta godis.. :)

    Trevlig helg!

    #462921

    Skönt att du tränar på! Snart sommar vettu. ;)

    Fiska lät kul, jag funderar på att göra detsamam imorgon faktiskt. Och äta godis lät ännu roligare men nu ska jag försöka hålla mig resten av kvällen iaf.

    #462922
    Tommy Ivarsson wrote:
    Skönt att du tränar på! Snart sommar vettu. ;)

    Fiska lät kul, jag funderar på att göra detsamam imorgon faktiskt. Och äta godis lät ännu roligare men nu ska jag försöka hålla mig resten av kvällen iaf.

    Haha ja nu börjar det dra ihop sig som det heter… :p

    Aldrig fel med lite fiske ju, önskar jag kunde säga detsamma ang godiset men det vart sjukt mkt ikväll.. usch.:

    Nästa vecka är det tänkt att jag ska börja med morgonpromenader, tänkte köra en timme innan frukost. Ska även sluta äta godis (nästa helg) och veckan efter det så blir det morgon och kvällspromenader är det tänkt – Fan om man inte får till nån form av form i sommar !

    Här kommer lite bilder:
    74kg morgonvikt.. vafan hände egentligen??

    Trumpinnar.

    Mellanmål – Äggmackor m grillkrydda på. Tog ljust bröd idag bara för att det är fredag.

    Underarm.. börjar ploppa fram nån liten mask i alla fall. Med betoning på liten. Tänk om dom kunde hoppa fram på överarmarna med nångång.

    Trevlig helg!!

    #462923

    Bra ben!

    #462924
    fredrik92a wrote:
    Bra ben!

    Tack! 😮

    Armar[/b]

    Brände av några set vader också.

    Smallbänk:
    4-5set tot. 6:a på 70kg som mest.

    Rak skivstångscurl:
    35kg på som mest. c:a 8reps á 3set

    Skallkrossarn, m. rakstång:
    40kg på som mest * 5-8 reps.

    Sedan kördes lite olika former av pushdowns och bamsecurl, det var väl det hela…. Fick skaplig pump iaf.

    Imorrn börjar ”dieten” oficellt också, blir lite morgonpromenader o såntdär i hopp om att kunna gå ner 3-4kg till början av juli, borde vara rätt lugnt.

    Ha en bra dag!

    #462925

    Jag tycker formen ser bra ut för att vara en sommarform redan nu. Men droppar du ner till 70kg så är det nog en riktigt bra sommarform. ;)

    De där äggmackorna ser riktigt goda ut (vilket iofs den mesat maten gör under diet) :D

    #462926
    Tommy Ivarsson wrote:
    Jag tycker formen ser bra ut för att vara en sommarform redan nu. Men droppar du ner till 70kg så är det nog en riktigt bra sommarform. ;)

    De där äggmackorna ser riktigt goda ut (vilket iofs den mesat maten gör under diet) :D

    Tack som fan! :) Alltid kul att höra.. ja under 70 ska jag nog t.om om det ska se skapligt ut, men det borde gå om jag får tummen ur o motionerar lite.. :p

    Haha, fan då kanske jag skulle börja laga mat o slänga upp här i tråden om man får så fina omdömen, fast då kanske du skulle ändra dig… :D

    #462927

    Fan vilken träningsvärk jag har i triceps!! Gött :up:

    Blev en promenad på 1h 10min innan frullen i morse, skulle tippa på att jag knallade runt en mil i alla fall. Kommer köra morgonpromenader nu framöver!
    Gick bra och känner mig pigg i skallen. Nästa vecka blir det morgon & kvällspromenader är det tänkt….

    Kan redovisa dagens käk med.

    Frukosten, c:a 9:15. efter promenaden, supergröt, omega 3, mjölk och ost med knäckebröd (ja det är ost med knäckebröd och inte tvärtom.. :p)

    c:a 14,00: 3st stekta ägg på bröd, mjölk till

    c:a 17,00: pasta & skinksås med grädde o ketchup, lagom mycket.. :) Mjölk, omega 3 och en proteindrink till.

    c:a 20,00: Funlightkesella & någon frukt ev.

    Tror det är runt 1700 – 2000kcal Nu jävlar ska vi neråt… :P

    Promenad samt tuttar & axlar imorrn!

    #462928

    HAHA!! Trodde det va en papperslapp eller ngt uppe i vänstra hörnet! ;)
    Inte kunde man ju ana att det skulle finnas ett knäcke där under! :p

    Kör hårt med promenaderna!

    #462929
    Pixi wrote:
    HAHA!! Trodde det va en papperslapp eller ngt uppe i vänstra hörnet! ;)
    Inte kunde man ju ana att det skulle finnas ett knäcke där under! :p

    Kör hårt med promenaderna!

    Haha skenet bedrar.. :D

    Japp promenad i morse med, samma vända som igår så tog c:a 1,10 idag med. Och sen blev det:

    Bröst & Axlar[/b]

    Bänkpress:
    50kg x ~20
    70kg x 6
    90kg x 1
    60kg x ~10
    Gick sjukt dåligt idag så fokuserade på kontakten fortsättningsvis..

    Dips:
    KV + 10kg x ~8 x 2

    Sne hantelpress:
    20kgs x ~10 som mest, 2 set

    Flyes i cc:
    2set + 2droppset.

    Sedan så kördes militärpress i smith, lyft åt sidan i cc, rotatorcuff och nått mer.
    Bra kontakt och fin pump. Men inga nämnvärda vikter. Men man måste ju ha såna pass ibland med. :)

    Sitter just nu och äter potatis och korv, inte så opti kanske men kryddar med lite omega 3, mjölk och min nya fetisch, ost Så då får man ju upp proteinet lite iaf. :p

    Promenad & rygg imorrn!

    Trevlig kväll!

    #462930

    Lägger av bra pass här inne!!!!

    Och du går ju som en häst, hur långt blir det varje gång?

    #462931
    David Näslund wrote:
    Lägger av bra pass här inne!!!!

    Och du går ju som en häst, hur långt blir det varje gång?

    Inte i närheten av dina monsterpass men tack ändå biffen! :)

    Haha :D borde vara runt en mil, har för mig att jag gick en mil sist på runt timmen så det är nog bra nära i alla fall.. Bra hungrig när man kommer hem i alla fall, fast det är ju inte positivt direkt :p

    #462932

    Jävlar va du är ute och promenerar då! Håller med David om att du måste gå som en häst.. :D

    Vacker bänkat med, du och jag verkar ju köra samma pass samtidigt i veckan nu så då kan jag hålla bra koll på dig! :emo-thumb

    #462933
    Tommy Ivarsson wrote:
    Jävlar va du är ute och promenerar då! Håller med David om att du måste gå som en häst.. :D

    Vacker bänkat med, du och jag verkar ju köra samma pass samtidigt i veckan nu så då kan jag hålla bra koll på dig! :emo-thumb

    Haha gnäääääggg on! :D men det är ju så himla fint väder om dagarna nu så man vill ju bara ut och gå. Skulle jag inte ha fullt upp med ingenting resten av dagarna så skulle det nog inte vara några större problem att vara ute och knalla i skogen så mycket man orkar..

    Tack, tycker dock bänkarna gick kasst idag så fokus lades helt på kontakt så det borde bli finfin träningsvärk imorrn.
    Ojdå nu blev man sporrad! Rygg imorrn då ? Chinstävling? :P

Viewing 15 posts - 1,321 through 1,335 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.