The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541284
    Daniel Gustavsson wrote:
    kör hårt!

    mvh

    Såklart! Man får ju gott om motivation när biffar som du går runt o visar helt sjuka underarmar.. ;)

    #541285
    TobiasJohansson wrote:
    Tjena Sebbe!
    Det tränas tungt och hårt som vanligt på Exhale ser jag!
    Vad är det du satsar på? Nya tävlingar på gång kanske….? :ph34r:

    Tjena Tobbe!! Vi får se vad som händer.. HUr träningen går o när Nico skall upp osv.. Och jag skall försöka lägga på mig ordentligt ett tag:,
    så man kommer i närheten av din klass…:D

    #541286

    Vill man bli fin får plånboken lida pin:(

    #541287

    Jaha.. då sitter man här i soffan och är helt slutkörd! Körde rygg idag, supersettade alla övningar. En övning för vidd (typ underhands latsdrag cutler style) och en roddövning (typ t- bar med vanlig stång inkörd i ett hörn, coleman style:D)

    Tog lite kort med, men de lägger ja upp nån annan gång..

    #541288

    Från gårdagens ryggpass.. Gymlecos latsdragsmaskin och cable cobras (oldenmark favorit) fast vi kallar den kabelsnok..:p

    Ikväll blir det baksida ben och vader..

    #541289

    Kul journal.
    Vikt och längd på er båda?

    Kötta på!!

    #541290
    Martin. wrote:
    Kul journal.
    Vikt och längd på er båda?

    Kötta på!!

    185cm och 112kg för min del (Nico), Sebbe vet jag väger runt 105kg men jag vet inte hans längd….de får han svara på själv.

    #541291

    FAN!!!
    Sebbe tar sig till gymmet själv…jag är sjuk och känner att det vore meningslöst att försöka uträtta något på gymmet idag:cry:

    #541292

    Jepp! Fick träna själv idag:( men det gick OK i alla fall.. Baksida ben o vader som sagt

    Liggande bencurl (många set!!;))
    Stående bencurl
    Raka marklyft
    Sittande vadpress i exhales vadmaskin
    sittande vadpress (vanlig)
    stående vadpress

    Nu är man ganska seg..

    Förresten. Vikten pendlar mellan 104-106 och jag är 183 cm kort

    #541293

    Vilka fula miner man gör när man kör! Blev lite bröstträning idag..

    Slängde på mer på snedbänken (såklart,hehe men då behövde man pass så då blev de inge kort.. Kom på nu att ja inte tog några kort på Nico, detta får åtgärdas nån annan dag..

    Passet:

    Snedbänk (pyramidade,(ehh, hehe) mig upp till tre 15-plattor o en 25- kaka på varje sida o gjorde en fyra i alla fall)
    Lutande hantelpress (pyramidade (ja, men va heter de då?) till en åtta på 55 kg hantlarna)
    Lutande press i maskin (exhales, the ones who know knows;)) där vi körde med en 15- platta o 4 tio plattor på varje sida o så droppade vi hela vägen ner till 15 kakan, så många man orkade på varje..)
    Lutande flyes liggande på bänk i cabeln
    PecDec
    Sittande raka hammerpressar (körde enochhalvor, man kör en halv o så en hel rep o så fortsätter man så, Melvin kör så i nån Battle for the olympia video, teorin är att Time Under Tension för muskelns skall optimeras, ja vettifaan jag bara kör ja!)
    Sen blev det Thaibuffé m mamma o syster, med tillhörande glassbuffe:emo-thumb

    Dagens visdomsord: sluta med det där att man måste väga mycket eller att man skall vara så jäkla stark. Kör på bara!:up:

    Til next time Keep it real (Ali G style!!)

    #541294

    Japp my Iron-brother, det blev ordentlig pump i tuttarna. Eftersom jag var en mes igår och skippade träningen p.g.a. sjukdom :fever: så körde jag även vader efter bröstpasset. Det var ju vader och hamstrings som jag missade igår.

    Jävlar vilket tryck i de små trumpinnarna jag fick. Körde 8set i vadmaskinen (cybex) och därefter 2set i stående vadpressmaskinen. Fan jag kunde ju knappt växla när jag skulle köra hem……hela benet skakade när kopplingen skulle tryckas ner…..jaja jag kom i allafall hem levande.
    Imorgon är det armar och vi får väl se vad Sebbe har för övningar att piska skiten ur mina armar med….han är ju the master of nya övningar och varianter av övningsutförande :worship:

    #541295
    Zebaztian wrote:
    Vilka fula miner man gör när man kör!

    Vissa ser hardkår ut (som du) medan vissa (som jag)… :yikes:

    Det där är en visdom som jag ska försöka anamma och hålla fast vid. Bra pass herrn… mera, mera! :)

    #541296

    Ser ut precis som på din avatar varje lördag lovely:D

    Nu sitter man o slukar en matlåda med fullkornspasta o taconötfärs (ja, mager färs:p)

    Fick lite vilt ifrån mamma igår med, älgfärs och älgstek så det blir att stå framför spisen nån dag o klura..

    Om nån timme blir det armar..

    #541297

    Passet idag:
    Hantelcurl 2 tunga set
    Hantelcurl Arniestyle 2 Lite lättare set (se bild, man lutar ryggstödet långt bak för mer sträck..)
    Special scottcurl 3 set (här är man inte stark!!) (se bild, egen uppfinning, finns säkert nån som gjort liknande)
    Sittande cablecurl 3 set med trippeldropp
    Liggande frenchpress (tror ja d heter) i cable (se bild)
    Pushdown med rep
    Specialare i chinsmaskinen (skall slänga upp film på nico..)

    Fick ett jäkla pump i alla fall..:emo-thumb

    #541298

    Som ni har förstått (om nån läser här..) så är nico min partner in IRON men detta är ”det/den” som balanserar mitt liv (har ju varit inne på ederers tråd o snackat om balans o så) och ett plus är att man får (tvingas;)) till kardio..:emo-thumb

    Har henne inte just nu bara så nu blir man fetare o fetare..

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.