The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541734

    Kollar inte vågen då jag anser att det oftast sätter griller i huvet. Mina invägningsvikter har hitills varit: Sandefjord: 100,4 kg, Swgp: 95 Kg.

    Försök att inte kolla på vågen utan spegeln istället! Lycka till med din träning.

    Faogel: tack så mkt, skall göra mitt bästa och ha kul i alla fall!

    #541735

    Lycka till! :up: De sista dagarna nu, sen får du äta turkish peppers så mkt du bara vill ;)

    #541736

    Nytt, dock kort, inlägg i bloggen! The carbloading is on!!

    #541737

    Bloggen uppdaterad med både bilder och lite stories från helgens tävling:

    Hej allihopa! Då sitter man här och äter en sen frukost.. Tävlade ju min sista tävling för denna säsongen (våren i alla fall, vem vet vem vet, haha). Tävlingen utspelade sig i vackra Fredrikstad i Norge och vi (jag och Nico) bodde hos vänner i strömstad under denna helgen och ”pendlade” emellan till invägning och själva tävlingen.

    Tävlingen var riktigt rolig (tycker i och för sig ALLTID) det är roligt att tävla. Men denna gången var jag mer avslappnad i sinnet och jag tror det var många som var det på denna tävlingen. Inte att de var i dålig form eller något sådant, INTE ALLS, utan att många hade börjat se slutet på en lååång tävlingsvår (då många av de tävlande hade kört många tävlingar, jag t ex 3 stycken)..

    #541738

    KOrt uppdatering på bloggen men med en MYCKET LÄSVÄRD LÄNK.. (hmmm, vad kan det vara)

    CHECK IT OUT!!

    #541739

    Dagens bloggutdrag

    Skall försöka hålla formen liite i alla fall men jag begränsar inte mig när det gäller mat och så om ni förstår vad jag menar. Jag tycker om bra, nyttig mat och har under denna dieten fått otroligt många idéer på recept osv MEN vill jag ha något gott (som kanske inte är nyttigt) så äter jag det. Dock är min tanke att äta nyttig mat som fyller magen och hungerbegäret FÖRST för då slinker det inte ned allt för mycket onyttigheter. Man orkar helt enkelt inte..

    Finns även lite nya bilder på lite smarrigheter

    #541740

    Dagens bloggutdrag:

    Startade dagen ganska sent, runt 10-tiden (jobbade inatt) med en promenad med underbara ”lilla” zelda. Gick väl ungefär 45 minuter till en timme. Blir ju som sagt inte lika snabbt då det är HENNES promenad nu så hon får nosa, göra sina behov och bara kika på alla människor och spårvagnar som hon bara ser varannan månad (har delad vårdnad om henne). Sen var det hem och göra havregrynsgröt med äggvita och chokladproteinpulver, MUMMA!!

    Mer finns på bloggen

    #541741

    Oj va kul med intervjun :up:

    #541742

    Intervjun var hur lång som helst. Satt och läste i evigheter:D Trevligt!

    #541743

    Hehe, ja det var riktigt kul med intervjun. Fick den på mail och som ni kanske märkt (här på forumet och på bloggen) så kan jag vara ganska verbal och har mycket att säga.. Hoppas ni inte blev uttråkade när ni läste den bara..

    Har fortfarande två påsar turkisk peppar kvar Anne, hahahah. TACK ÄNNU EN GÅNG!
    Skall berätta historien: JAG ÄLSKAR TURIKISK PEPPAR och för några år sen fanns det en sort som hette hot `n sour (typ halvsura ”utanpå” och med saltsmak innuti). Men dessa säljs inte i Sverige längre. Så jag började forska under dieten (som man alltid gör när det gäller mat och godsaker typ, hahaha) och fick ett mail ifrån Fazer (som har turkisk peppar varumärket) att de finns i Finland! Sagt och gjort, mailade anne och tre- fyra dagar senare dök det upp ett par påsar (4 tror jag??!) på posten.. MUMS!!

    Men man vill ju inte att de skall ta slut så äter bara lite då och då..

    TACK ÄNNU EN GÅNG ANNE!! Och tack anders för kommentaren! Kör hårt båda två!

    #541744

    Aaaaaaaw! Du är söt du! heheh, det är bara att njuta av turkish peppers nu … eftersom det finns ju en ängel som kan alltid skicka dig mer. om jag dör så jag lovar o berätta mamman att ta hand om dig haha[/b] Tar jag mig under sommaren till GBG, så jag lovar o ta med mig minst 15 påsar till dig ;) Om du SÅ mkt älskar turkisk peppar, så ska du ha dem!

    Ha en kul helg :)

    #541745

    Dagens Bloggutdrag:

    Jo, för att ännu en gång poängtera hur viktigt det är med distans och balans i livet för att allt skall fungera bra. Träning, jobb, kärleksliv (för de som har de, lucky bastards!), drömmar och allt mellan himmel och jord. Min kropp är INTE i balans just nu. Mycket beror på att jag börja äta kolhydrater igen (dock cleant) och det får igång tankeverksamheten rejält. Sen är jag van att ha otroligt mycke tatt göra hela tiden. Under studietiden veckopendlade jag från strömstad, pluggade heltid, gjorde en tävlingssatsning och hade två jobb samtidigt. Och nu helt plötsligt har jag ”ingenting” att göra. Jag jobbar ju natt osv MEN är väldigt rastlös just nu.. Det känns inte så bra heller att det inte finns några arbeten i Göteborg för en logistiker/civilekonom.Jag får ju erkänna att jag inte lagt ned så mycket tid det senaste då jag varit så låg av dieten, men jag har ändå surfat runt på ”jobb-siter” och kikat..

    Klart du skall komma till GBG Anne, och inte bara för att jag vill ha turkisk peppar, hahaha

    #541746

    Ännu en utdrag för en söndagsuppdaterad blogg:

    Så där har ni det: DET ÄR MITT STORA MÅL!

    Nu till var ni kan hjälpa mig: vad tycker ni jag skall sätta upp för mål just nu?? Brainstorma och skriv WHATEVER! Go crazy! Det är bara kul att se vad ni tycker och vilka slags förslag ni kommer med.. KOM IGEN NU! GÖR MIG DENNA TJÄNSTEN för att jag bjuder på en sådan underhållande blogg… hahahaha

    Vill ni veta vad mitt stora mål är… Check out the blog!!

    #541747

    Ni är för dåliga på att brainstorma! Är ni dumma byggare? hahahaha Näe men allvarligt GO CRAZY och kom med förslag.. In the meantime: dagens blogg utdrag:

    Jaja. Nog om detta. Har i alla fall fyllt upp kylen ännu en gång med en massa älgfärs och älgstek. DET, mina vänner, ÄR NYTTIGT KÖTT!! Han hade även en rådjurssadel i frysen där men det har jag varken plats till eller kunskapen/tiden till att tillaga, hahaha.

    Ingen träning idag. Kör som jag kanske nämnt ”bara” tre dagar i veckan nu för kropen är otroligt sliten fortfarande. Jag är ganska otålig och det är jobbigt att vara trött och sliten fortfarande men men. Körde i alla fall ett tufft ben/mage pass igår. Kändes riktigt bra och styrkan kommer saaaakkta tillbaka. Growingseason is ON! Och benen skall förbättras någon djävulusiskt!!!!!! hehehehe

    #541748

    Lyssna på din kropp. Ibland vill man fööör mycket och då finns det stora risker för skador eller att man inte ger 100% på sitt träningspass. Samma sak gäller med motivationen och att träna när man är trött (finns såklart skillnad på trött och trött..). Det jag menar är att man måste inte träna mån, tis, tors, fre för att ens schema säger det. KÄNN EFTER FÖR DÅ BLIR DET LÄTTARE ATT GE ALLT!!Halvdana pass ger ingenting i mina ögon. Då är det bättre att ta en promenad eller köra ”aktiv vila” (promenader etc).

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.