The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541749

    Jag kommer dock erbjuda personlig träning redan nu för den som är intresserad! Jag har som sagt inte utbildningen på papper men den praktiska utbildningen kan man säga att jag har:

    12 års erfarenhet av styrketräning
    Styrketräningsinstruktör (detta var innan fina licenser och skolor)
    Pump- och spinninginstruktör (även detta före Les Mills och diverse andra företag inom träningsutbildning)
    Lång erfarenhet av sportaktiviteter. Hockey,längdskidor, snowboard, skateboard, simning, handboll men främst fotboll på hög nivå.
    Tävlat i Bodybuilding och Classic Bodybuilding
    Brinnande intresse för träning och kost och testar ofta nya upplägg/metoder gällande kost och träning. Informationen insamlar jag från diverse forum och tidningsartiklar (främst från USA) där erkända tränare och kostrådgivare figurerar.
    Alla mina tidigare träningspartners säger att jag har en förmåga att plocka fram det där lilla extra hos dem. Att jag vet hur jag skall peppa dem för att de skall klara den där extra repetionen. Min nuvarande träningspartner kallar mig drillsergeant! Jag älskar att motivera andra människor och att hitta nya övningar eller vinklr på nuvarande övningar vilket du får erfara om du väljer att träna med mig.

    För prisdiskussion och upplägg (dina mål, hur många gånger du vill träna med mig, om du vill ha hjälp med kost osv) så kan du kontakta mig på [mailto:Sfritzson@hotmail.com] så skall vi se vad vi kan lösa för att DU SKALL UPPFYLLA DINA MÅL!!

    #541750

    Du är nog en grym PT Sebastian!
    Att kunna det som funkar i praktiken är guld värt. Hoppas många anlitar dig

    #541751

    Tack så mycket rickard! Bara att hoppas att nån nappar..

    #541752

    Jag vet en tjej som jobbat som PT ett par år i USA på Golds. Kan höra med henne hur det är och vad som gäller om du vill! :) Träffar nog henne på onsdag igen när jag jobbar

    #541753

    Jäkligt schysst faogel. Och om du tyckte om att träna med mig förra gången så får du gärna göra lite reklam för mig =)..

    Nu har jag gjort färdigt en preliminär prislista gällande min ”PT- verksamhet”. Bara att skicka ett mail om ni är intresserade att se den.

    Döpte mitt ”företag” till Z & S PT- consulting. Såklart står Z för Zelda och S för Sebastian.

    #541754

    Dock en gammal bild (innehåller förmodligen bara 60 gram havre och 100 gram äggvita)

    Snart är det dags för 200 gram kyckling och lite ris innan det är dags att köra bröst och armar!

    Glömde skriva igår att jag självklart tar mig an atleter ”över nätet” när det gäller att lägga upp träningsscheman och kostupplägg. Det är som sagt bara att höra av sig!

    #541755

    Jag förstår inte hur folk kan dricka så mycket och så ofta! Jag har alltid varit av åsikten att det är upp till var och en vad de gör med sina kroppar och det tycker jag fortfarande. Jag blir bara konfunderad över vart det kommer sluta. Har sett människor ute som inte är äldre än 20 år men har redan börjat få gråa hår och leverproblem. OK, det är ju extremfall, men ÄNDÅ!!!Hade alkohol ”släppts” idag så hade det blivit förbjudet direkt!! I dart är det faktiskt dopingklassat, =)

    #541756

    Idag körde jag som sagt ben och vader. Har utökat min träning. Ni kanske minns att jag skrev att jag skulle köra tre dagar i veckan men nu har kroppen börjat återhämta sig så jag ökade till att köra varannan dag. Uppdelningen mellan muskelgrupperna är dock detsamma.

    Dagens pass såg ut såhär:

    #541757

    Tjenare gott folk!

    Tänkte att jag skulle köra en liten tävling där ni kan vinna GRATIS PT- träningspass med mig!! Hur skall ni då göra för att vinna?

    Grundtanken är att du skriver ett brev till mig där du motiverar varför just Du skall vinna. Jag vill även att brevet skall innehålla:

    • Varför du började träna
    • Vilka långsiktiga och kortsiktiga mål du har med din träning.
    • Vad söker du hos en PT ( t ex extra motivation, nya infallsvinklar på din träning, nybörjare som behöver hjälp, träningsutförande osv)
    • Hur du fick reda på existensen av min blogg

    Ju mer detaljerat och motiverat ni skriver ju större chans har ni att vinna! Jag kan garantera er roliga och framförallt informativa träningspass med nya övningar och vinklar för att maximera din träning.

    Ta chansen!! Hör av er till mig på [mailto:Sfritzson@hotmail.com]

    LYCKA TILL!!

    #541758

    ännu en idiot som läser dib blogg

    idiot

    Du svarade:
    Ok, du får gärna utveckla.. Varför? Och varför kan du inte så för ditt inlägg och skriva ditt inlägg? Mvh Sebastian

    Fick denna kommentaren på bloggen idag.. Håller ni med så får ni gärna skriva det men speciellt VARFÖR ni tycker det i så fall.

    Ha en trevlig måndagskväll i alla fall!

    #541759

    Om ni inte varit inne på bloggen så kan jag meddela att jag nu erbjuder studentpriser på mina Pt- Sessioner och kost/träningsupplägg. Vet hur det är att vara student (och bli straffad för det när man jobbar och sliter vid sidan av för att inte behöva ta lån och sen blir man ÅTERBETALNINGSSKYLDIG!!)

    Kika in bloggen eller maila mig på [mailto:sfritzson@hotmail.com] för mer information

    #541760

    Tjena allihopa! Long time no see.. Uppdaterar bloggen kontonuerligt om ni vill kikapå vad jg har för mig om dagarna..

    Ha det gott!

    Mvh zeb

    #541761

    Som senaste inlägget (för ett tag sen, hehe) ¨så uppdateras bloggen kontinuerligt.. Vill ni kika in så finns den [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7371304 här!]

    #541762

    Nästan glömt bort att man har den här!

    Dagsvikt 110 kg…

    #541763

    Im gonna stepmy game up and get whats coming to me!

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.