The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541719

    Gott folk! Inlägget är ordnat. Hade sparat det som utkast, puh, hehe! Har precis kommit hem ifrån dagens första pass. KOmmer köra två pass om dagen nu denna veckan inför Fredrikstad. På så sätt bränner man lite extra samtidigt som man inte behöver (enligt min erfarenhet och mening) köra så mycket ”klassisk” cardioträning (promenader, cykel osv) då jag kör väldigt kort vila mellan seten och min puls är väldigt hög under passet.

    Plus att jag känner att ”efterbränningen” är otrolig vid sådana pass..

    Fortsättning på min SWGP- upplevelse kommer lite senare idag eller tidigt imorgon..

    #541720

    Ska bli skoj att se hur formen blir nu! Kör hårt så ska jag sända dig lite extra energi med tankeverksamhet!

    Du är grym!

    #541721

    Tack Andreaz och DETSAMMA! Grym fysik, trevlig kille och sist men definitivt inte minst så har du RÄTT INSTÄLLNING!!

    #541722
    Zebaztian wrote:
    Tack Andreaz och DETSAMMA! Grym fysik, trevlig kille och sist men definitivt inte minst så har du RÄTT INSTÄLLNING!!

    Oj, vad dina ord värmer!

    Fan, så synd att de bara har -70 i Sverige. Annars skulle jag lätt kunna köra en roadtrip. Man kanske ska köra CBB i några länder :)

    #541723

    Bra jobbat Sebastian. Kul att se dig på scen.
    Hoppas du hade kul, för de hade jag.

    MVH

    #541724

    Thankz Dennis! Ja det var superkul! Ursäkta att jag inte snackade mer med er.. Var så jäkla uppe i varv och sugen på mat och framförallt dricka osv.. Får snacka mer nån annan gång helt enkelt.

    Hoppas träningen går bra!

    Mvh

    #541725
    Zebaztian wrote:
    Thankz Dennis! Ja det var superkul! Ursäkta att jag inte snackade mer med er.. Var så jäkla uppe i varv och sugen på mat och framförallt dricka osv.. Får snacka mer nån annan gång helt enkelt.

    Hoppas träningen går bra!

    Mvh

    Jag missade finalen och söndagen för att min mormor fick hjärtinfarkt så jag fick åka hem, tråkigt nog.

    #541726

    Bloggen uppdaterad med Sweden Grand Prix del två!

    #541727

    Utdrag från bloggen..

    Tänkte bara lägga in ett inlägg att om det finns något företag där ute som har lust med ett långsiktigt samarbete är det bara att höra av sig så kan jag berätta för just Er vad jag kan bidra Ert företag med. Just nu har jag ett företag inom kosttillskottsbranschen på gång men allt är av intresse. Jag har många ideér och en stark vilja och en skarp hjärna. Som sagt det är bara att höra av sig så kan jag berätta mer om vad jag har att erbjuda Er.

    #541728
    Zebaztian wrote:
    Utdrag från bloggen..

    Tänkte bara lägga in ett inlägg att om det finns något företag där ute som har lust med ett långsiktigt samarbete är det bara att höra av sig så kan jag berätta för just Er vad jag kan bidra Ert företag med. Just nu har jag ett företag inom kosttillskottsbranschen på gång men allt är av intresse. Jag har många ideér och en stark vilja och en skarp hjärna. Som sagt det är bara att höra av sig så kan jag berätta mer om vad jag har att erbjuda Er.

    Det skulle du vara värd, en stabil pelare bakom ryggen som stöttar!

    #541729
    Richard B wrote:
    Det skulle du vara värd, en stabil pelare bakom ryggen som stöttar!

    Tack richard!! Upp på scen med dig nu:emo-thumb

    Bloggen är också uppdaterade ännu en gång:

    Dagen började med 40 minuters cardio på crosstrainern på Exhale samtidigt som jag lyssnade på Pro bodybuilding Weekly där Milos Sarcev var gäst (gamalt avsnitt) där han pratade om sina teorier om träning och kosthållning. Han har ganska många kontroversiella teorier och det avsnittet jag lyssnade på var ifrån 2007 och han pratade om att essentiella aminosyror kommer slå igenom stort och vad har hänt JO DET HAR SLÅTT IGENOM STORT!! Han är väldigt kunnig och jag hoppas att jag kan åka över nån gång och träna på hans gym eller gå på nåt seminarium med honom. Det ryktas om att han kommer till Sverige och då är jag definitivt på plats!

    #541730

    scenen blir det när formen är fixad och mina storkben inte längre gör sig i vassen :)

    sålänge får du njuta åt mig med!

    #541731

    Bloggen updaterad:

    Kort utdrag:
    Hej igen. Blivit lite dåligt med uppdateringar då jag varit väldig låg denna veckan. Det är ju nämligen tömning inför Fredrikstad Open på lördag som gäller.. Och denna gången har det varit riktigt kämpigt. Har varit trött på de andra tömningarna men inte känt mig så sliten som jag gjort denna gången. Men, men nu är allt som gäller tömningsträningen i alla fall gjort.

    Kommer bli bättre på att uppdatera så fort jag får äta igen..

    #541732

    Hur mycket väger du Zebastian?

    #541733

    Lycka till i helgen Sebbe! :)

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.