The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541299

    Gott med lite sovmorgon…..lägger upp en bild på brunchen…omelett på 5äggvitor och lite 5% ost samt frukosthjärtan med en proteinare och 2skivor bröd Mmmmmmmm.

    Måste köra axlar tidigt idag eftersom jag börjar jobbet kl 15.30 idag. Så det blir ett axelpass utan Sebbe:
    Så det blir inga foton idag.

    #541300

    Hoppas du kör hårt utan mig nu Nico!!

    Skall ner o köra axlar och vader om nån timme eller så..:emo-thumb

    Gårdagens pass:
    Benspark (uppvärmning)
    Benpressar (väldigt många set)
    Djupa knäböj i gymlecomaskin
    Omvända hacklift (Dennis James blir påprackad denna av Charles Glass lite då och då..)
    Benspark (satt bara in pinnen i mitten på magget och så droppade vi hela vägen till noll, körde så många man orkade på varje steg)

    #541301

    Dagens pass utfördes tillsammans med muskelsmurfen Felix..

    Det såg ut såhär:
    Sittande hantellyft åt sidan (höjde varje set till 32,5 Kg´s hantlarna där jag gjorde en femma själv o tre med hjälp innan man droppade, kanske inte helstrikt men ibland får man försöka;) i alla fall)
    Hantelpressar (höjde för varje set till en fyra på 47,5 kg´s hantlarna)
    Hantellyft åt sidan liggande på bänk (för baksida, högreppade)
    Powerpressar i smithmaskinen (man kör helt rakt över huvudet, så det blir väldigt korta men man får liksom aldrig vila i settet så den TAR!!)
    Baksida i cable liggande på bänk
    Lyft åt sidan i maskin supersettat med axelpressar i hammerstrength maskin
    Lyft med viktkaka för framsidan

    Kan säga att detta passet tog som f-n!! Det var jobbigt att blanda proteinaren efteråt..:emo-thumb

    Imorgon blir det beachvolley (MM´s) så om nån skall dit så ses vi..

    Keep it real!!

    #541302

    Igår var vi på MM Sports beachvolley turnering och kikade.. Näe, en tjockis som ja spelade inte,,;)

    Vi hookade upp med en del kända exhalare och bodianer för en svullkväll:emo-thumb hemma hos micke o pilla..

    Med risk för att få peakar på gymmet för bilder så slänger vi väl ut dem i alla fall :whistle:

    Man blev rätt seg efter all mat.. Eller mat o mat, pizza, godis, tårta med mera..

    #541303

    Hahaha… sköna bilder juh…. Det var en riktigt soft kväll!!!!! Tack för trevligt sällskap grabbar:emo-thumb

    Ses på gymet

    #541304
    Zebaztian wrote:
    Igår var vi på MM Sports beachvolley turnering och kikade.. Näe, en tjockis som ja spelade inte,,;)

    Vi hookade upp med en del kända exhalare och bodianer för en svullkväll:emo-thumb hemma hos micke o pilla..

    Med risk för att få peakar på gymmet för bilder så slänger vi väl ut dem i alla fall
    Man blev rätt seg efter all mat.. Eller mat o mat, pizza, godis, tårta med mera..

    De är ju byggstenarna i varje vettig persons dietschema..

    Meri wrote:
    Hahaha… sköna bilder juh…. Det var en riktigt soft kväll!!!!! Tack för trevligt sällskap grabbar:emo-thumb

    Ses på gymet

    Typ ja.

    Kul att att ses.. nästan så man längtar tillbaka till gbg igen.

    #541305

    Kul Journal, roligt med mkt bilder!

    #541306
    Samir wrote:
    De är ju byggstenarna i varje vettig persons dietschema..
    Typ ja.
    Kul att att ses.. nästan så man längtar tillbaka till gbg igen.

    Vad man förstod på snacket (inga namn nämnda..) igår så svullas det ganska ofta på olika håll och i olika mängder;) Men det är ju GROWING season:emo-thumb

    Nu skall jag ner till exhale och köra ett ryggpass med nico!!

    #541307

    Ryggpasset igår

    Chins med viktplatta
    Hantelrodd
    Latsdrag med underarmsgrepp (axelbrett)
    Hantelrodd med två hantlar liggade på en lutande bänk
    En specialare (eller det finns säkert ett namn för den men man drar ett smalt enhandshandtag ned mot magen samtidigt som man bystar upp sig, svårt o förklara:)

    Denna dagen stod även tunga vadövningar på schemat..
    Sittande vadpressar i cybexmaskin
    Stående vadpressar

    Och vad vi körde på för vikter i de olika övningarna.. TUNGT :P!!

    Tog även kort men de lägger jag upp lite senare

    Idag (10/3) körde vi baksida ben.
    Liggande curl (körde hur många set som helst men fyra tunga set på hela magget blev det i alla fall..)
    Stående enbenscurl (körde tre tunga set och två superstrikta Squeezzeset8))
    Raka marklyft

    Körde även ett ordentligt stretchpass och de kändes typ lika mycket:p

    Kör hårt bodianer!!

    #541308
    Meri wrote:
    Hahaha… sköna bilder juh…. Det var en riktigt soft kväll!!!!! Tack för trevligt sällskap grabbar:emo-thumb

    Ses på gymet

    Tack själv! Det får göras om nån gång!

    See ya pumpin´ that iron:p

    #541309

    Ja passet idag kändes verkligen under promenaden hem. Det brukar ta ca 40min men idag tog det 50min…….:p

    När fixar vi en exhale fest då? Vi får tjata lite på lill-Martin eller så får vi ta tag i det själva….eller vad säger Ni (Miriam och Sebbe)?

    Nu är vitargon nere i kaggen och en varm skön dusch väntar……See Ya

    #541310

    Här kommer lite bilder från söndagens ryggpass.. Nu kanske mina övningsförklaringar blir lite klarare :p

    #541311
    Quote:
    När fixar vi en exhale fest då? Vi får tjata lite på lill-Martin eller så får vi ta tag i det själva….eller vad säger Ni (Miriam och Sebbe)?

    Håller med Nico… nåt kul måste planeras…och kan inte Martin så fixar vi det själva…så svårt e det ju inte. Vi kan ju inte vänta till brännbollen i sommar… eller hur?

    Kör hårt i kväll grabbar…:D

    #541312

    På schemat idag stod det bröst. Såhär såg passet ut:

    Snedbänk i smithmaskin (pyramidade upp till 3st 15 kg´s plattor och en 25 kg´s kaka på varje sida)
    Liggande hantelpress (liten lutning, pyramidade upp till 55 kg´s hantlar)
    Snedbänk i maskin
    Hammerpressar (enochenhalvor.. ni som läst tråden vet vad det är..)
    PecDec
    Flyes liggande på bänk med liten lutning i kryssdraget

    Lite bilder från dagens pass.. Skulle ta mer bilder men batteriet tog slut:evil:

    Lets eat and grow!! :p

    #541313

    Nu fick jag förklaringen till ovanstående fotsession som jag bevittnade live för några timmar sen..hehe.. Fan va kul, den här tråden ska jag följa:up:
    Btw, det där med gymfest låter som en lysande idé, kan bli kul och se vad alla dricker för olika proteindrinkar, slår på stort och festar till det, tuggar popcorn light osv..:|

    Keep up the good work, det händer grejer!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.