Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512083

    Ben/vader/mage + 15min cardio idag, det gick bra men hade fruktansvärd träningsvärk(?) eller någonting i vaderna sen springturen igår. Maten idag har jag väl skött, men har överskridit dagsintaget redan så läre väl ut och gå en sväng så jag får äta lite kvarg ikväll. Har även varit på stan en sväng med far, sedan åkte vi och hämtade mitt paket med väskan och byxorna (bild på föregående sida), sen vidare till lidl och handla 6kg kvarg, mums!

    Imorgon är det Nationellt prov i Engelska, läs- och hörförståelse men det ska nog gå bra, jag har inte så svårt för Engelska.

    På Fredag så blir det kladdkaka som vanligt iaf, det blir gott. Senare på kvällen ska jag förbi hos en kompis som har fyllt 20 i veckan.. Alltid när man är på diet kommer det förslag och inbjudningar till fester stup i kvarten. Men men, får se om jag super eller inte, har ju lyckats med en skaplig viktnedgång med några fyllor ändå så. Och som jag nu senare har förstått så kan endast kroppen tappa 70kcal per kg fett per dygn så kan inte fortsätta med 1kg/veckan tempot. Svårt att veta hur många kg fett man har också, men det återstår att se på söndag hur mycket jag har tappat.

    #512084

    Blev en 55minuters promenad nu på kvällen också, det var riktigt skönt men vaderna plågar mig fortfarande.

    #512085

    Verkar ju gå hur bra som helst det här, skön musiksmak :)

    #512086
    Gustaf Lindberg wrote:
    Verkar ju gå hur bra som helst det här, skön musiksmak :)

    Danke schön.

    Det är faktiskt lite upp och ner med hur det går, idag har jag känt mig jävligt otaggad och hungrig hela tiden medan andra dagar går hur bra som helst och motivationen är på topp. Men men, det är väl så det ska vara, allt kan inte vara bra jämt.

    Ett bröst/axlar/triceps pass på 50minuter + crosstrainer 15minuter är avklarat än så länge idag iaf, får se om det blir en promenad senare ikväll, beror på hur hungrig jag är.

    Kan bjuda på några till låtar för dig då Gürra:

    [youtube=KgxeoeHeTfU]
    [youtube=HvSSZFijxGI]
    [youtube=IVi9PCH9GzI]
    [youtube=iuKgh2gyYVw]

    #512087

    Idag har det blivit kladdkaka med grädde igen, fan vad gott det är. Tror det tog ca 40minuter att få i mig en bit, njöt som ett as. Sen har jag varit på stan en sväng och satt vid hamnen och stekte en sväng också. Sen blev det ett Rygg/biceps/trapz pass på ca 45minuter + 5min crosstrainer också. Och som jag tidigare sagt så skulle jag egentligen på 20års fest idag, men då skriver han att hans mamma (:s) inte tycker det skulle komma så många, och han som har tjatat på mig hela veckan även fast jag egentligen inte vela komma. Aja, skitsamma.

    Har alltid något att göra ikväll iaf, 8öl ligger här hemma också får se om det blir något av dem ikväll eller inte. Inge kaloriräknande idag och imorgon iaf, orkar inte göra det, men träningen fortsätter som vanligt.

    Nu ska jag hitta på något att göra innan jag blir tokig, hejs.

    #512088

    Var trevligt idag, men hoppa ölen ikväll och kör det imorgon istället.

    #512089

    Blev ingen öl idag, både bra och skönt. Kikade istället på hockey med lite polare och käkade nästan en hel popcornpåse och en halv M&M påse, det var riktigt gott. Fick grymt tryck efter allt snask. Tråkigt nog så förlorade Sverige, men vi hade trevligt ändå. Var också ner på stan en sväng och kikade läget, så lite promenad blev det trotts allt.

    Imorgon blir det restaurang (Texas) med familjen och grannarna, ska bli riktigt gott. Får se hur det blir med viktnedgång denna vecka efter allt gottande i helgen, men har rört mig extra mycket på den här veckan så det ska nog gå bra ändå. Får se om det blir någon öl imorgon, tror inte det men får se.

    Nu sitter jag och äter lite Kvarg och ska snart gå och lägga mig, kanske blir en sväng solarium och spela lite fotboll imorgon.

    #512090

    Idag har det blivit rätt mycket gjort. Började dagen med att sola lite solarium vid 13-tiden, efter det åkte jag och några kompisar och spelade en fotboll ca en timme, dock väldigt oseriöst. Efter det så var min familj och min grannes familj förbi min brors lägenhet för lite tilltugg innan vi drog vidare till Texas (restaurang). Sen tänkte jag dra hem och kika lite på robinsson och bara ta’t lugnt, men då ska en kompis ha förfest och många av mina kompisar skulle dit och sedan vidare till en park där det tydligen skulle vara ”jätte mycket folk”. Efter vi hade varit på förfesten så drog vi ner dit och det var helt dött, inte en skalle förutom vi där, riktigt tråkigt.

    Har iaf blivit rätt mycket mat och 5öl idag, men måste kunna koppla av och inte fokusera hundraprocentigt på deffen hela tiden heller. Soft att inte bli riktigt full heller så slipper man vara bakis imorgon. Riktigt god mat på Texas var det också, började med att jag delade en hamburgare och en ”Dolly parton mål” med mamma (kycklingbröstfilé med strips, cheddar sås och massa andra såser), men jag åt 2/3 av båda måltiderna, sedan snodde jag halva brorsans burgare och käkade upp den också.

    Nu sitter jag och äter kvarg och ska kika lite på robinsson och sedan sova, för imorgon är det en springtur som gäller. :)

    #512091
    nible wrote:
    Idag har det blivit rätt mycket gjort. Började dagen med att sola lite solarium vid 13-tiden, efter det åkte jag och några kompisar och spelade en fotboll ca en timme, dock väldigt oseriöst. Efter det så var min familj och min grannes familj förbi min brors lägenhet för lite tilltugg innan vi drog vidare till Texas (restaurang). Sen tänkte jag dra hem och kika lite på robinsson och bara ta’t lugnt, men då ska en kompis ha förfest och många av mina kompisar skulle dit och sedan vidare till en park där det tydligen skulle vara ”jätte mycket folk”. Efter vi hade varit på förfesten så drog vi ner dit och det var helt dött, inte en skalle förutom vi där, riktigt tråkigt.

    Har iaf blivit rätt mycket mat och 5öl idag, men måste kunna koppla av och inte fokusera hundraprocentigt på deffen hela tiden heller. Soft att inte bli riktigt full heller så slipper man vara bakis imorgon. Riktigt god mat på Texas var det också, började med att jag delade en hamburgare och en ”Dolly parton mål” med mamma (kycklingbröstfilé med strips, cheddar sås och massa andra såser), men jag åt 2/3 av båda måltiderna, sedan snodde jag halva brorsans burgare och käkade upp den också.

    Nu sitter jag och äter kvarg och ska kika lite på robinsson och sedan sova, för imorgon är det en springtur som gäller. :)

    Coolt!, boka in ett springpass någon dag framöver då iaf? Känner att jag behöver lite pepp på den fronten med. (Som på alla andra fronter med.)

    #512092
    David Eriksson wrote:
    Coolt!, boka in ett springpass någon dag framöver då iaf? Känner att jag behöver lite pepp på den fronten med. (Som på alla andra fronter med.)

    Jadå, vi ska ju springa på idrotten imorgon. :)

    #512093

    Som utlovat så kommer nu lite bilder, poseringen skiljer sig åt mellan bilderna men skillnaden syns. Bild 1 är från 1/4 Bild 2 är från 25/4 (-4kg) Bild 3 är från 10/5 (-5kg)

    #512094

    Ben bilder nu, samma vikter som föregående inlägg Bild 1 är från 1/4 Bild 2 är från 25/4 (-4kg) Bild 3 är från 10/5 (-5kg).

    #512095

    Här kommer lite ryggbilder, Bild 1 är innan diet, och bild 2 och 3 är från idag.
    Mer bilder på förra sidan om någon missade det

    #512096
    ReNeGaDe wrote:
    Grymt nible! Tydlig skillnad! :emo-thumb

    Tack Pierre. 😮

    #512097

    Blev ingen löpning idag för jag kom på att vi skulle ha det på idrotten imorgon, och som det var sist fick jag extremt ont i vaderna efter löpningen så bättre att vara pigg och köra fullt imorgon. Blev en rask promenad på 60minuter istället, och basket + fotboll blev det tidigare idag.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.