Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512353
    Niclas Holgersson wrote:
    Whattafuuk är det på tallriken? :D Bra pass btw.

    Jadu, det är tonfisk, ris, keso, gurka, paprika och sweechilisås. :D

    Och tack din sjukling. ;)

    #512354
    nible wrote:
    Haha, ja, har fått kommentarer om mina kotor förut. Dom är lite freakig faktiskt.

    Om du menar de bilderna jag tog när en kompis fotograferade mig så postade jag det för någon dag sen i ”före och efterbilder”- tråden. Kan posta dem här också:

    Good work! Lägg på dig lite massa nu =):emo-thumb

    #512355
    Palle08 wrote:
    Good work! Lägg på dig lite massa nu =):emo-thumb

    Yes, har dragit upp intaget en aning nu, men försöker fortfarande hålla en skaplig form. ;)

    Dagens pass:

    Framsida lår:

    Knäböj: – uppvärmningen = kursiv stil. Körde utan bälte i samtliga set, kändes bra.
    stångenx10
    40kgx5
    60kgx4
    70kgx3

    70kgx6
    70kgx6
    70kgx6
    Frontböj: – första gången
    40kgx6
    40kgx8

    Liggande benpress: – Dubbel kontraktion – följande räknas som en repetition: Sänk till botten läget, pressa upp halvvägs, sänk tillbaka och pressa hela vägen upp.
    125kgx8
    100kgx10

    Sittande benspark: – första setet med 2/1 teknik: Lyfter vikten med båda benen, sänker med ett ben. 3-5sec excentrisk fas.
    45kgx8
    45kgx10 -> 25kgx8 -> 15kgx6 – Squeeze i toppläget 2sec

    Baksida lår & Vader:

    Raka marklyft -> Vadpress i liggande benpressen:
    50kgx8
    70kgx6 -> 50kgx20
    70kgx6 -> 75kgx12
    70kgx8 -> 75kgx12

    Stående vadpressmaskin -> Sittande lårcurl: – sista setet enbart sittande lårcurl
    45kgx15
    45kgx12 -> 55kgx12
    52.5kgx8 (drop) 30kgx10 (drop) 15kgx10 -> 65kgx10
    70kgx8 (PB, drop) 45kgx8

    Mage:

    Magmaskin -> omvända hyperextensions (maskin):
    25kgx12 -> 55kgx10
    35kgx8 -> 55kgx8

    Muslimen -> hängande knälyft:
    50kgx15 -> kvx6
    60kgx10 -> kvx6
    60kgx35 (snabba reps) -> kvx6

    Kommentar: Svettigt pass.

    Tränade på morgonen idag för jag skulle käka thaibuffé med mamma och broder. Var hemskt trött på väg till gymmet men det släppte efter knäböjen. Frontböjarna kändes okej, har för små axlar för att stången ska kunna ligga skönt.

    Ikväll ska jag, min bror och några till åka till Sundsvall och kolla på ”Public Enemy” på bio. Våran biograf är väl för upptagen med att visa romantiska komedier för att ha tid med att visa någon bra film.

    #512356

    Jag vill också vara rippad =/. Bra pass:emo-thumb

    #512357
    theycallmejones wrote:
    Jag vill också vara rippad =/. Bra pass:emo-thumb

    Äh, så länge det är sånt här sommarväder kan man lika gärna vara fet. :D

    Tack!

    #512358

    Bra pass där! Stark är du för att inte väga så mkt, creed till det:up:

    #512359
    Freppazz wrote:
    Bra pass där! Stark är du för att inte väga så mkt, creed till det:up:

    Det är ju sån styrka som är häftigt juuuueh! 8)

    Tack!

    #512360

    Håller med förgående talare, stark för att väga så lite. Bra form där också mannen :emo-thumb

    #512361
    Pontik wrote:
    Håller med förgående talare, stark för att väga så lite. Bra form där också mannen :emo-thumb

    Tack tack. :)

    Blev som sagt film idag i Sundsvall, kollade på ”Public Enemy”. Riktigt bra film faktiskt, helt klart värt att resa en bit för att se den. Till filmen blev det ½ av den största popcornen, ½ av största varmachips grejset och 0.8l cola LAJT.

    #512362

    Fegt att bara äta halva, sen är jag så jävla besviken att du inte ens hör av dig när du besöker mitt hem. Jag börjar tro att mina känslor är obesvarade.

    #512363
    Gustaf Lindberg wrote:
    Fegt att bara äta halva, sen är jag så jävla besviken att du inte ens hör av dig när du besöker mitt hem. Jag börjar tro att mina känslor är obesvarade.

    Det var ju bara smuljävlor i botten. PLUS att jag och brorsan delade, så hade jag ätit mer så hade jag ätit av hans andel. :)

    Jag ska förmodligen upp imorgon igen. Ska hälsa på kusinerna och kanske jobba lite. Om inte jobbet är allt för jobbigt kan vi köra ett pass kaaaanskeeeeee. :)

    #512364

    Bröst:

    Lutande hantelpress: – kursiv stil = uppvärmning
    11kgx6
    13.5kgx5
    16kgx4
    18.5kgx3
    21kgx2

    24kgx6
    24kgx6
    24kgx6
    16kgx12

    Hantelflyes till failure -> hantelpress med samma vikt:
    11kgx10 -> 11kgx10

    Hantelpress:
    24kgx8
    21kgx12 kanske PB repsantal.

    Flyes i maskin -> Bröstpressmaskin:
    35kgx7 -> 45kgx10
    35kgx7 -> 45kgx10
    60kgx6 -> 45kgx10 – enbart bröstpressmaskin

    Axlar:

    Sittande axelpress:
    13.5kgx6
    13.5kgx6
    13.5kgx6

    Stående militärpress:
    30kgx6
    30kgx5

    Stående sidolyft med hantlar -> Framåtlyft med hantlar: – supahdupah strikt med händerna efter kroppen vid sidolyften
    6kgx12 -> 6kgx10
    6kgx12 -> 6kgx10
    6kgx12 -> 6kgx10

    5set rotatorcuffar

    Triceps:

    Sittande frenchpress med EZ-stång:
    21kgx8
    26kgx8 – PB
    26kgx8
    21kgx8

    Smalbänk -> Pushdowns: (vanlig trissa)
    40kgx7 -> 4plattorx6 – 3plattorx6
    40kgx7 -> 3plattorx8
    3plattorx8-10 – pushdowns

    Kommentar: Blev rätt så rörigt pass idag som ni kanske ser, men det gick bra ändå. Fick lite känningar i axeln vid hantelpressarna men inget farligt. Gick som vanligt grus när jag körde axlar, axelpresserna är ju helt värdelösa men det var inge ovanligt. Sittande frenchpressen var det andra gången jag körde, hemskt skön övning.

    Imorgon åker jag som sagt till Sundsvall med broder och hälsar på min kusin och kanske jobbar en sväng. Får se om det blir något pass där, tror dock inte det.

    #512365

    Såg bilderna i före/efter-tråden, så nu blir jag tvungen att läsa igenom denna journalen bakifrån för att se hur du gått tillväga… Iaf, GJ!

    #512366
    rushen wrote:
    Såg bilderna i före/efter-tråden, så nu blir jag tvungen att läsa igenom denna journalen bakifrån för att se hur du gått tillväga… Iaf, GJ!

    Tack så mycket. :)

    #512367

    Fuuuck it vad slät jag är nu. Blev massa onödigt tjaffs när jag var borta. Aja, lika bra att ligga i medan man kan. Ikväll blir det förmodligen fylla, måste ju ta vara på vädret.

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.