Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512503

    Två bilder på en sälig form och kåt blick (jag försökte inte se sexig ut utan jag bara är det, ligger i min natur).

    Ska försöka bjuda på lite bättre bilder framöver som är tagna på morgonen när det ser hemskt mycket bättre ut.

    #512504

    Haha va ”snirklig” tricepen ser ut på vänster kortet, redigt bra form du har!
    Skulle dock rekomendera att vila helt och hållet ifrån allt som belastar handleden tills du känner 0 smärta, jag sket i varningstecken när min högra började säga ifrån, ny är det minst 12 dagars vila till för min del enligt läkare och måste käka 800mg tabletter och smörja på massa varje dag.
    Och att veta att det är 12 dagar minst kvar till ett skönt disco pass är redigt deprimerande.

    Ps; räcker du ut tungan på vänster kortet lr har du bara pamela läppar?:P

    #512505
    FrLi wrote:
    Haha va ”snirklig” tricepen ser ut på vänster kortet, redigt bra form du har!
    Skulle dock rekomendera att vila helt och hållet ifrån allt som belastar handleden tills du känner 0 smärta, jag sket i varningstecken när min högra började säga ifrån, ny är det minst 12 dagars vila till för min del enligt läkare och måste käka 800mg tabletter och smörja på massa varje dag.
    Och att veta att det är 12 dagar minst kvar till ett skönt disco pass är redigt deprimerande.

    Ps; räcker du ut tungan på vänster kortet lr har du bara pamela läppar?:P

    Tack!

    Jag tänker fortsätta att köra på tills handleden blir värre, just nu blir den bara bättre och bättre trots att jag kör på som vanligt. Använder också hårt åtdragen wristwrap som stödjer en hel del.

    Jag sträcker ut tungan på båda korten, vette fan varför, har aldrig gjort det tidigare. :)

    #512506
    nible wrote:
    Två bilder på en sälig form och kåt blick (jag försökte inte se sexig ut utan jag bara är det, ligger i min natur).

    läckert ju ;)

    #512507
    nible wrote:
    Två bilder på en sälig form och kåt blick (jag försökte inte se sexig ut utan jag bara är det, ligger i min natur).

    I lol’ed.

    Lika hård som vanligt, tur att man inte får komplex. :(

    #512508
    Alec wrote:
    läckert ju ;)
    David Eriksson wrote:
    I lol’ed.

    Lika hård som vanligt, tur att man inte får komplex. :(

    Åh, tack boiz. :)

    Men nu är jag väl ändå inte så hård, var ett bra tag sen man tappade toppformen.

    #512509

    Rygg:

    Chins:
    kv+15kg x 6
    kv+15kg x 4
    kv x 10

    Marklyft:
    60kg x 10
    110kg x 3
    160kg x 0 – bom, inte ens nära toppläget
    155kg x 1 – PB (+5 kg)
    110kg x 6
    130kg x 3

    Hantelrodd:
    35kg x 6
    37.5kg x 6
    37.5kg x 6

    Latsdrag maskin: – smalt supinerat grepp
    90kg x 6
    90kg x 6 – 65kg x 6

    Sittande kabelrodd:

    60kg x 4 – för tungt
    50kg x 6 – 40kg x 5


    Trapz & Baksida axlar:


    Hantelshrugs -> Framåtlutande sidolyft med hantel:

    30kg x 10 -> 6kg x 10
    37.5kg x 8 -> 6kg x 10
    37.5kg x 8 – 20kg x 10 -> 6kg x 10

    Biceps:

    Hantelcurls (HC) och stångcurls (SC):
    20kg x 6 – SC
    12.5kg x 6 – HC
    25kg x 6 – SC
    12.5kg x 6 – HC
    9kg x 10 – HC
    9kg x 6-8 – HC

    Kommentar: Bra pass. Trodde verkligen inte att jag skulle få upp 155kg efter bommen på 160kg. Men det gick, hemskt tungt dock, tror jag hade förfärlig hållning också. Hantelrodden kändes skitbra idag också.

    #512510

    Grymma mark, du tvingar upp mig på högre vikter för inte fan kan jag ta att någon som väger 35kg mindre och är lika söt som du är tar mer än mig i mark!

    #512511
    Gustaf Lindberg wrote:
    Grymma mark, du tvingar upp mig på högre vikter för inte fan kan jag ta att någon som väger 35kg mindre och är lika söt som du är tar mer än mig i mark!

    Kul att jag kan hjälpa till att pusha dig lite extra, vem vill bli ägd av någon 60kgs dude, lixzom. :)

    #512512

    bra mark :)

    #512513
    Niclas Holgersson wrote:
    bra mark :)

    Tack. :)

    #512514
    nible wrote:
    Kul att jag kan hjälpa till att pusha dig lite extra, vem vill bli ägd av någon 60kgs dude, lixzom. :)

    Inte jag :S

    Så nu är det alltså ditt fel om jag får diskbråck nästa markpass!

    #512515
    Gustaf Lindberg wrote:
    Inte jag :S

    Så nu är det alltså ditt fel om jag får diskbråck nästa markpass!

    Tar på mig det om du tar mer än 160. :)

    #512516

    Blev ett benpass idag, lågrep stod på schemat. Jag tycker inte om att köra lågrep i smithböjen.

    Ben:

    Knäböj i smith: – drygt 90 grader
    stången x 10
    31kg x 6
    41kg x 6

    61kg x 6
    71kg x 6
    71kg x 6
    71kg x 6

    Sittande benpressmaskin -> Benspark:
    140kg x 6
    140kg x 6 -> 50kg x 6
    140kg x 6 -> 50kg x 6 – 30kg x 6

    Raka/rumänska marklyft:
    90kg x 6
    90kg x 6
    100kg x 6
    100kg x 6

    Vader & Mage:

    Stående vadpress i smithen:
    41kg x 20
    56kg x 15
    56kg x 15
    56kg x 15
    56kg x 15

    Muslimen -> Liggande benlyft -> Crunches med benen i luften och 2secs squeeze:
    30kg x 14 -> kv x 14 -> kv x 14
    30kg x 14 -> kv x 14 -> kv x 14
    30kg x 14 -> kv x 14 -> kv x 14

    Kommentar: Bra pass förutom att knäböjen kändes konstig. Så fort jag höjer vikterna lite och sänker repsantalet i smithböjen så börjar jag fälla rygg och få ont i ländryggen. Fungerar mycket bättre på högrepsen när jag kör fullt djup och strikt, men måste kunna lassa på lite vikter ibland också. Raka/rumänska marken var bra idag, tror det är PB med 2 set på 100kg x 6. Ökade ett reps på vardera set och övning för magen också, grimt.

    #512517

    VADAFN! Sist vi tränade tillsammans så körde du väl åtminstonde 40 kilo tyngre i knäböj, fritt! Och var inte repsantalet ännu högre!?!

    Du måste heelt klart börja där igen så jag också kan börja igen!!

    !

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.