Vad är det bästa som hänt dig idag?

Home Forums Repan Vad är det bästa som hänt dig idag?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 2,241 total)
  • Author
    Posts
  • #352425
    zonecapone wrote:
    Yeah ska försöka orka öva lite posering ändå soo..fick precis min poserings låt klar från Hellboy! Soo lets shoot some 2 weeks out pix bro…the shit was looking pretty tight this morning!

    ZONE

    Låter bra det!!

    #352426

    Takida Lisebergshallen 22.00 :buttrock::buttrock:

    #352427

    Jag var med pappa och shoppade kläder, han hade en godispåse i handen, följde med mig till en tjejbuktik och bjöd alla på godis. Världens sötaste pappa…

    #352428

    Jag har städat och möblerat om i lägenheten, det var fan bra. Och på tiden.
    Och snart kommer min flickvän hem ifrån Norge, så förhoppningsvis får jag lite lön för mödan.

    #352429

    Att ha tagit sig upp och kört ett härligt giftutrensande träningspass!

    #352430

    jag har fått motivation till att rita igen. yeahhh

    #352431

    Mysig söndagsfilm med tjejen! :up:

    #352432

    Har lite mer energi än vad jag haft på ett bra tag, hoppas att det håller i sig till benpasset senare under dagen bara :-D

    #352433

    Morgon i Paris… riktiga croissants… och resten :happy:

    #352434
    lovelysmile wrote:
    Morgon i Paris… riktiga croissants… och resten :happy:

    DAMN your lucky .

    #352435

    Det fanns många underdelar på frukostfrallorna idag. Och vi hade en nyöppnad prästost vilket inte riktigt är så äckligt till ljust bröd heller.

    :P

    MVH

    #352436

    Att bli väckt först kl ett och sen halv fyra inatt av en alldeles underbar 20-månaders kille som ville titta på tv och leka :O Det är kärlek :D Kunde ju varit mycket värre, t ex inte fått sova nånting alls.. Nu fick jag iaf ca 4 timmars osammanhängande sömn, muskeluppbyggandet eyy?!

    Mommy loves u lilla terrorist ;)

    #352437

    Att jag lyckades gå upp när första ringklockan ringde :), annars brukar jag snooza och dra mig en timma. Har 3 väckarklockor. :O

    #352438
    Marcus Syvertsen wrote:
    Det fanns många underdelar på frukostfrallorna idag. Och vi hade en nyöppnad prästost vilket inte riktigt är så äckligt till ljust bröd heller.

    :P

    MVH

    Underdelar? Det är ju överdelarna som är bäst :P.

    #352439

    Att jag tog 92.5 x 8 i bänken
    pathetic existence

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 2,241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.