Vad är det bästa som hänt dig idag?

Home Forums Repan Vad är det bästa som hänt dig idag?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 2,241 total)
  • Author
    Posts
  • #352440
    -Micke- wrote:
    Underdelar? Det är ju överdelarna som är bäst :P.

    Det tyckte alla andra pojkar också i sjuan… :D

    assmuscle wrote:
    Att jag tog 92.5 x 8 i bänken
    pathetic existence

    Nehe.. Smileyn funkade inte, det var iaf en liten rastafarian som satt med två skyltar med texten ”BIG UP!”

    MVH

    #352441

    Precis varit och shoppat lite. Nu ska jag ner till lobbyn och tar mig ett förtjänt vinare…
    I reaaally deserve that.

    + fick ett jävligt gulligt PM Idag :happy: Tack du snälla.. ”stora byggar kramar till dig”

    Frugan: Eat one for me 2! En choklad!!![/b]

    #352442
    Robert Svensson wrote:
    Att jag fyller 21 år idag. Men sen när jag tänker efter, vafan är possitivt med att blir äldre nu? Jag är redan byxmyndig, får supa, får köpa bärs på krogen, köra moped och köra bil. Vad får jag mer göra förutom att ta MC kort?

    GRATTIS!!!
    Vad då får göra mer? :|Gläd dig åt att du levt ännu ett (förhoppningsvis) härligt år :yahoo: och att ännu ett väntar med fler visheter och skojigheter.
    Ät, drick och var glad!!!! :fun:

    #352443

    Jag köpte en vaniljkessella idag och njöt som f*n av den!:P
    :P😛

    #352444

    Benpasset

    #352445

    Än en gång åt jag frukost och njöt av den allsvenskatabellen.
    Iår är det blåvitts år!

    :D

    #352446
    sh0w wrote:
    Frugan: Eat one for me 2! En choklad!!![/b]

    Ja en för dig och en halv för mig! :happy:

    #352447

    Det bästa som har hänt idag. var å se att ”lovelysmile” har bytt bild igen:)

    #352448

    bästa som hänt idag va att jag lyckades göra mina set i benpressen på 200kg:)

    #352449

    :up:du är duktig liddell… inte som den där E-lofs-son! :p :D

    #352450

    ?
    Duger inte jag ”lovelysmile”?

    #352451

    Klart du gör…när vädret är dåligt ute! :)

    :friends:

    #352452

    Min bror har flyttat hemifrån, och hans lägenhet är jättetrevlig. Alla är glada hemma, vilket kan tilläggas att det inte är varje dag, och jag ska köpa en ny mobiltelefon imorgon, för min är trasig.

    Jag har hittat en telefon jag är extremt förtjust i, och kommer för första gången lägga ner lite pengar på en sån pryl. Det känns kul, och dessutom skickas min brors gamla tv a 32” in i mitt rum nu, då han fick en större i inflyttningspresent.

    Chulle har vart lite rolig på MSN, och min tjej var jättegullig imorse när jag skulle åka hemifrån och hon låg kvar och sov. Jag åt lunch med henne idag, och så har jag köpt ett par byxor.

    FAN VILKEN BRA DAG!!!!

    MVH

    #352453
    Marcus Syvertsen wrote:
    Min bror har flyttat hemifrån, och hans lägenhet är jättetrevlig. Alla är glada hemma, vilket kan tilläggas att det inte är varje dag, och jag ska köpa en ny mobiltelefon imorgon, för min är trasig.

    Jag har hittat en telefon jag är extremt förtjust i, och kommer för första gången lägga ner lite pengar på en sån pryl. Det känns kul, och dessutom skickas min brors gamla tv a 32” in i mitt rum nu, då han fick en större i inflyttningspresent.

    Chulle har vart lite rolig på MSN, och min tjej var jättegullig imorse när jag skulle åka hemifrån och hon låg kvar och sov. Jag åt lunch med henne idag, och så har jag köpt ett par byxor.

    FAN VILKEN BRA DAG!!!!

    MVH

    Blir ju fasiken avis på dig grabben :ph34r:

    #352454
    sebbeboy wrote:
    Blir ju fasiken avis på dig grabben :ph34r:

    Och då har du inte ens sett varken telefonen, TV:n eller flickvännen.

    ;)

    MVH

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 2,241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.