5 år som Junior!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 5 år som Junior!

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 361 through 368 (of 368 total)
  • Author
    Posts
  • #355087
    Magnus Larsson wrote:
    Du kan ju alltid starta eget? :emo-thumb

    Vad blir det för program på Handels om du börjar där?

    Goa pass för övrigt, synd på ryggen bara, men det ger sig förhoppningsvis

    Japp, men jag kör mina trading inom aktier istället för eget och det kräver lite kapital för att ge någon större avkastning så därför vill jag ha ett gött jobb.

    Jag har sökt Analytisk inriktning på Ekonomiprogrammet, 5år och även några språkinriktningar som är prioriterade därefter. Det kommer att bli tekniskt basår för min del i höst och eftersom jag inte är så jättebra på matte så lär det bli mycket arbete, men jag tror definitivt jag har tillbaka det i framtiden. Kanske ett brutalt matteintresse föds hos mig också. Ja, oavsett så kommer det bli spännande.

    #355088
    anders172 wrote:
    Japp, men jag kör mina trading inom aktier istället för eget och det kräver lite kapital för att ge någon större avkastning så därför vill jag ha ett gött jobb.

    Jag har sökt Analytisk inriktning på Ekonomiprogrammet, 5år och även några språkinriktningar som är prioriterade därefter. Det kommer att bli tekniskt basår för min del i höst och eftersom jag inte är så jättebra på matte så lär det bli mycket arbete, men jag tror definitivt jag har tillbaka det i framtiden. Kanske ett brutalt matteintresse föds hos mig också. Ja, oavsett så kommer det bli spännande.

    Gött, det gick jag och det var bra (program).

    Åå så du handlar på böschen? Tradar eller ligger du på lång horisont? Själv investerar jag ganska flitigt. Har haft lite medgång i år med uniflex bl.a. Sämre med 2e group. Får byta tips kanske ..?

    #355089

    Jag tränar lite sporadiskt. Har varit student osv med ganska mycket fyllor och sena nätter. Vikten ligger nog runt 108 och styrkan är väl ganska dålig. Jag har denna veckan ledig och därefter kommer jag att börja jobba. Då blir det troligtvis träning varje dag eftersom där jag kommer att vara inte är världens ballaste ort och det finns nog inte så mycket att göra förutom det och läsa böcker. Bredband saknas.

    #355090

    Körde rygg

    Latsdrag

    5x10x90-100

    Roddmaskin

    8×20
    8×40
    8×60
    7×80

    Biceps

    4×15

    koncentrationscurl till fail.

    Imorn bröst!

    #355091

    Har varit iväg och arbetat under fem veckor. Träningen har gått sådär. Tränar varken ben eller marklyft då min rygg inte klarar det, överhuvudtaget. Kabelrodd är på gränsen till för påfrestande för korsryggen och ibland vaknar jag upp med smärta dagen efter. Vikten ligger på 106kg, vilket var igår vid 21 efter gymmet. Ska börja träna på Exhale på måndag. Har flyttat in i Göteborg nu och jag ska även börja plugga i höst.

    #355092

    Underbart Anders! Inte delen med den skadade korsryggen såklart men att du ska börja plugg och att du fixat boende i Gbg :)

    #355093

    Både bra och dåliga nyheter där. Wish u all luck.

    #355094

    Tack Gubbar. Får göra det bästa av situationen. Tycker det är skönt att träna lite mer sporadiskt också.

Viewing 8 posts - 361 through 368 (of 368 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.