Gober börjar om

Home Forums Seriösa träningsjournaler Gober börjar om

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #241745

    Bra utgångsläge för kommande period av muskelökning! Se bara till att skynda långsamt men det verkar som om du har huvudet på rätt plats trots att du är sliten.

    #241746

    Din form ser ju grym ut Gober. Inte grym som i tävlingsklar men grymt bra form över lag. Låt muskelbyggarperioden starta nu så kommer det bli finfint framöver ;)

    #241747

    Tack tack! det värmer gott folk!

    Har ätardag idag, även i morgon och lite på söndag. Inget brutalt men dieten än nästan över och jag har dessutom en annan grej att fira ;-)

    Nästa vecka hårdkör jag dieten fram tills helgen sen är jag klar och börjar trappa upp så smått till överskott. Nya upplägget startar v.20 som planerat.

    Kosten idag.

    1. kycklingfilé, sparris och keso.
    2. samma som ovan plus lite kakor.
    3. gyrostallrik utan bröd och utan pommes, sallad, lite tzatziki och fetaost.
    4. en läsk och några kakor på tjejens jobb.
    5. Hemmagjord dubbelburgare med cheddar och dressing. Vaniljgifflar och pepsi max. Blir kanske lite giffeltryck på passet imorrn.

    #241748

    Jag anar ugglor i mossen gober :)

    #241749

    Trots att du har haft det kämpigt på sistone känns det verkligen som om du har rätt mentalitet nu inför slutet av dieten och den stundande bulken.

    #241750

    Hmm grattis i förskott då tro;-)om man är inne på rätt spår:-)

    #241751
    Galten wrote:
    Hmm grattis i förskott då tro;-)om man är inne på rätt spår:-)

    Hehe nej det är du nog inte ;-) ska inte bli far eller liknande (på ett bra tag) en annan schyst grej som jag håller utanför cyberrymden, men tack ändå :-)

    Maskin: jag mår bättre nu och sista dagarna nästa vecka blir nog inga problem. Därefter har jag en bra plan att följa då det ska nog gå bra.

    I övrigt lite trött men laddad inför dagens pass.

    #241752

    Tjena! Då var dagens pass avklarat, trött efter lite sömn och ett litet arbetspass. Efter jobb hämtade jag ut lite nya anabolapulver (protein alltså) inför stundande uppbyggnaden. Därefter mötte jag upp tjejen och gick till ostaffären för att köpa en schyst ost och litet valrhona choklad, vidare till arabbageriet för att köpa sesambröd och där slank även en pirog med fetaost ner i magen. Hem och åt bröd och ost, 30g choklad och en näve russin. Ladda med en dubbel pwo och drog ner och körde.

    Dagens:

    Incline DB-press
    27,5kg x 8
    27,5kg x 8
    27,5kg x 8

    Axlar DB-press
    25kg x 6
    19,5kg x 8
    19,5kg x 8
    19,5kg x 8

    Sittande lateral raise
    10kg x 12
    10kg x 12
    10kg x 12
    10kg x 12

    French press
    30kg x 8
    30kg x 8
    30kg x 8
    30kg x 8

    Shrugs
    2 set

    Pushdowns
    2 set x 10 rep

    CC incline
    2 set

    avslutade med lite maskinpress. Högt tempo, höga rep och tack vare kolhydraterna fick man upp pump för första gången på länge, varade dock inte länge kan jag säga, heh.

    Nu sippar jag på en caseinshake och sedan bär det av till Indisk restaurang för att äta innan kvällens bio. I morgon är jag ledig, första lediga söndagen på evigheter och ska nog utnyttja dagens laddning till lite rygg och biceps i morgon. Blir inga större utsvävningar i övrigt i morgon förutom en italiensk glass då jag lovar tjejen att det ska bli årets premiär provning på Malmös bästa glassbar.

    Idag mår jag bra som Kenta en gång sjöng.

    #241753

    Tjena! Då var dagens pass avklarat, trött efter lite sömn och ett litet arbetspass. Efter jobb hämtade jag ut lite nya anabolapulver (protein alltså) inför stundande uppbyggnaden. Därefter mötte jag upp tjejen och gick till ostaffären för att köpa en schyst ost och litet valrhona choklad, vidare till arabbageriet för att köpa sesambröd och där slank även en pirog med fetaost ner i magen. Hem och åt bröd och ost, 30g choklad och en näve russin. Ladda med en dubbel pwo och drog ner och körde.

    Dagens:

    Incline DB-press
    27,5kg x 8
    27,5kg x 8
    27,5kg x 8

    Axlar DB-press
    25kg x 6
    19,5kg x 8
    19,5kg x 8
    19,5kg x 8

    Sittande lateral raise
    10kg x 12
    10kg x 12
    10kg x 12
    10kg x 12

    French press
    30kg x 8
    30kg x 8
    30kg x 8
    30kg x 8

    Shrugs
    2 set

    Pushdowns
    2 set x 10 rep

    CC incline
    2 set

    avslutade med lite maskinpress. Högt tempo, höga rep och tack vare kolhydraterna fick man upp pump för första gången på länge, varade dock inte länge kan jag säga, heh.

    Nu sippar jag på en caseinshake och sedan bär det av till Indisk restaurang för att äta innan kvällens bio. I morgon är jag ledig, första lediga söndagen på evigheter och ska nog utnyttja dagens laddning till lite rygg och biceps i morgon. Blir inga större utsvävningar i övrigt i morgon förutom en italiensk glass då jag lovar tjejen att det ska bli årets premiär provning på Malmös bästa glassbar.

    Idag mår jag bra som Kenta en gång sjöng. Är så sjukt sugen på att köra igång ordentligt snart.

    hemma på toa formen utan pump i dom platta brösten. Lite sämre form än häromdagen pga gårdagens kakor.
    [img=http://i47.tinypic.com/11m4z1g.jpg]

    #241754

    Glömde lite stats. Jag väger 2kg mindre än sista dagen på förra dieten, jag är i ganska mycket bättre form och ser större ut (säger iaf andra). Midjan är ca 5cm mindre än slutet på förra dieten. Armarna är ca 1,5cm större trots att jag är 2kg lättare och i bättre form.

    Slutsatsen är väl att det hänt lite på ett år trots allt. Små, små steg mot slutmålet i framtiden. Förhoppningsvis händer det ännu lite mer när jag nu ska experimentera med mer byggarinriktad träning. Well, thats all :-)

    #241755

    Igår blev det rejäl laddning, mycket bröd, en god måltid på Indisk restaurang, tog en lammgryta och nanbröd till det, och givetvis ris. Ris har jag inte ätit på hela dieten, dvs 18 veckor så det var ju underbart. Sen köpte jag 480g lösgodis (sa ju att det var slut med det) och tryckte i mig allt under bion, magen stod ut som en ballong och hade lite ont i morse men annars gick det bra ;-)

    Nåja The Avengers var bra, helt klart godkänd men inte en av de bättre superhjälte-filmer man sett. 3/5 ger jag den. Måste dock säga att jag hatar 3-D. Jävla skit är det och känns bara krystat. Tycker inte tekniken är särskilt bra heller, bilden fladdrar och blir dubbel osv ibland. Nej bort med det möget det var kul första gången men nu får det vara nog.

    Nåja, till träningen. Jag passade på att utnyttja gårdagens intag till ett rejält pumppass, blev en liten försmak på vad som komma skall.

    Chinups
    kv x 8
    kv x 8
    kv x 8
    kv x 8

    Prone row DB
    21,5kg x 8
    21,5kg x 8
    21,5kg x 8
    21,5kg x 8
    21,5kg x 8
    21,5kg x 8

    BB-curl
    35kg x 8
    35kg x 8
    35kg x 8
    35kg x 8
    35kg x 8

    Latsdrag v-grepp
    50kg x 8
    60kg x 8

    Latsdrag brett grepp
    70kg x 8
    70kg x 8

    [img=http://i45.tinypic.com/1zbtkwi.jpg]Nu blir det amerikanska plättar, därefter ska vi gå och ta en Italiensk glass. Blir sista utsvävningarna sen börjar dieten igen och varar till nästa helg
    70kg x 8Hammer rep
    dropsets

    #241756

    Käkade amerikanska plättar igår som uppvärmning inför grillandet.
    Tycker du är i bra form och ska vara stolt över dina resultat :)
    Upplägget har vart bra och så har du inte tråkat till maten.
    Massa goa dräggelbilder upplagda under resans gång har uppskattats mycket.

    Keep up the good work!

    #241757

    Jävlar Gober säger jag bara! Du och Gettodachoppa är stora förebilder för mig vid lägen som nu när man bara inte orkar eller har motivation till att träna så kollar igenom era bilder och era resultat så kommer motivationen tillbaks direkt!!

    #241758

    Brokeback Mountain-varning, men måste säga att din arm är jäkligt snygg. Du har den
    klassiska, stora ådran. Den kan jag sakna.

    Så det blev lösgodis ändå, hehe. Du har ett hat-kärleks-förhållande till det.

    Positivt med dina mått, din form och hur fysiken står sig mot för ett år sedan. När vi
    är sisådär 36, 37 år gamla bör det ha hänt lite.

    #241759

    Oj var visst lite snabb när jag la in bilden mitt i redovisningen av träningen, hehe.

    i0janki wrote:
    Käkade amerikanska plättar igår som uppvärmning inför grillandet.
    Tycker du är i bra form och ska vara stolt över dina resultat :)
    Upplägget har vart bra och så har du inte tråkat till maten.
    Massa goa dräggelbilder upplagda under resans gång har uppskattats mycket.

    Keep up the good work!

    Det var fint vill jag lova, slänger kanske upp en bild sen om jag orkar. Tack ska du ha, jag är inte helt missnöjd bara inte helt nöjd ;-)

    Klanton wrote:
    Jävlar Gober säger jag bara! Du och Gettodachoppa är stora förebilder för mig vid lägen som nu när man bara inte orkar eller har motivation till att träna så kollar igenom era bilder och era resultat så kommer motivationen tillbaks direkt!!

    Oj, tack ska du ha. Ska ju dock inte jämföras med gettodachoppa, men kul att man kan bidraga med lite motivation :-)

    Gettodachoppa wrote:
    Brokeback Mountain-varning, men måste säga att din arm är jäkligt snygg. Du har den
    klassiska, stora ådran. Den kan jag sakna.

    Så det blev lösgodis ändå, hehe. Du har ett hat-kärleks-förhållande till det.

    Positivt med dina mått, din form och hur fysiken står sig mot för ett år sedan. När vi
    är sisådär 36, 37 år gamla bör det ha hänt lite.

    hehe, tackar. Armarna är väl det som är bäst (minst dåligt) på mig. Men trots det så är det jag ska prioritera lite extra när jag avslutar dieten just armar och bröst, varför? för att det är coolaste muskelgrupperna givetvis ;-)

    Ja det blev lite gottis, även idag en betydligt mindre påse så jag kan bli riktigt trött på skiten. I morgon börjar jag som sagt sista rundan och tanken är mest att ta igen helgens bravader och tappa lite extra vätska osv för att känna mig lite extra snygg på sista dagen för dieten.

    Nu blir det snart 400g US beef med sallad.

Viewing 15 posts - 1,726 through 1,740 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.