Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

Home Forums Seriösa träningsjournaler Nemesismo & Sebbeboy’s kamp till Exhallence

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 443 total)
  • Author
    Posts
  • #685818
    sebbeboy wrote:
    nedu.. det börjar änna kännas lite nervöst.. sen när man tänker på allt man missar medans man är borta så känns det även rätt lågt.. men men ibland kanske förändring är det man behöver

    kan tänka mej att det är nervöst .varför vill du så gärna göra lumpen ?

    #685819
    Oggelit0 wrote:
    kan tänka mej att det är nervöst .varför vill du så gärna göra lumpen ?

    vill ner till afganistan på FN-tjänst

    skämt å sido.. efter att polarna låg i lumpen förra året samt för 2 år sedan så har jag bara hört så mycket bra om det.
    å ju mer jag tänkte på det ju större blev suget. det kändes liksom så rätt.
    å hela de livet med struktur å diciplin passar mig så bra, för de brukar gå åt skogen för mig annars :D

    fast även suget att åka utomlands är riiiiktigt stort :ike:

    btw, uppdaterar dagens pass lite senare.. måste käka

    #685820

    Dagens pass då, rygg/biceps/underarmar ;)

    Rodd me cable

    60kg / 15
    80kg / 10
    90kg / 7
    80kg / 8

    Latsdrag

    60kg / 14
    70kg / 9
    70kg / 8

    Marklyft

    60kg / 10
    80kg / 8
    80kg / 6

    Enarms-rodd i maskin med lösa viktplattor (vikt per arm)

    20kg / 10
    35kg / 10
    45kg / 10
    35kg / 10

    Biceps-hantelcurl

    10kg / 12
    12kg / 10
    14kg / 7
    10kg / 10

    biceps i maskin

    45kg / 6
    35kg / 8
    30kg / 7

    handledscurl med skivstång bakom ryggen

    40kg / 8
    40kg / 8
    40kg / 8

    omvända handledscurl

    20kg / 8
    20kg / 8
    10kg / 14

    yes yes, det var dagens pass.

    imorn blir det bröst och mage.

    #685821

    hehe, det blev ingen träning idag.. har fortfarande en satans träningsvärk i tricepsen, så det skulle vara lite onödigt att försöka sig på ett bröst pass :

    #685822
    sebbeboy wrote:
    vill ner till afganistan på FN-tjänst

    skämt å sido.. efter att polarna låg i lumpen förra året samt för 2 år sedan så har jag bara hört så mycket bra om det.
    å ju mer jag tänkte på det ju större blev suget. det kändes liksom så rätt.
    å hela de livet med struktur å diciplin passar mig så bra, för de brukar gå åt skogen för mig annars :D

    fast även suget att åka utomlands är riiiiktigt stort :ike:

    Okej :up:

    #685823

    kan nämna att jag ligger i å tränar nu, har bara inte lagt vikter/reps å set på minnet.
    men tränar gör jag allt.

    fast på måndag drar de iväg till lumpen, då kommer denna journal troligtvis vara väldigt död ett tag framöver.

    #685824
    sebbeboy wrote:
    kan nämna att jag ligger i å tränar nu, har bara inte lagt vikter/reps å set på minnet.
    men tränar gör jag allt.

    fast på måndag drar de iväg till lumpen, då kommer denna journal troligtvis vara väldigt död ett tag framöver.

    Halloj!
    Spännande! Det kanske framkommer i journalen men jag orkar inte läsa igenom allt… så, vart ska du tjänstgöra? 8)

    Mvh Isabelle

    #685825
    sebbeboy wrote:
    kan nämna att jag ligger i å tränar nu, har bara inte lagt vikter/reps å set på minnet.
    men tränar gör jag allt.

    fast på måndag drar de iväg till lumpen, då kommer denna journal troligtvis vara väldigt död ett tag framöver.

    En stooor LYCKOSPARK[/b] ska du ha kära Sebastian. Kommer att gå jättebra, I just know it! :happy:

    #685826
    GetFitOrDieTrying wrote:
    Halloj!
    Spännande! Det kanske framkommer i journalen men jag orkar inte läsa igenom allt… så, vart ska du tjänstgöra? 8)

    Mvh Isabelle

    T2 Skövde, men skall skickas vidare till Enköping nån gång framöver, för vidareutbildning och sen tillbaka till skövde.

    kan nämna att allt går bra som fan, trivs som fisken i vattnet å detta är nog de bästa val jag gjort i mitt liv :happy:

    lovelysmile wrote:
    En stooor LYCKOSPARK[/b] ska du ha kära Sebastian. Kommer att gå jättebra, I just know it! :happy:

    Tack så mycket Mina !![/b]

    Det går bra som tusan, kunde inte trivas bättre med de personerna i mitt logement, att gå upp tidigt å sova lite passar mig prima. Stressen är inget som direkt stör mig å maten är super :pop:

    ME LOVE IT !!!

    Och jag e sjukt imponerad över mina fötter, vanligtvis brukar jag få skavsår när jag köper nya skor eller dylikt.. men de är helt perfekta fortfarande.. även fast vi marcherat några timmar varje dag.

    nu till lite mer fysiska aktiviteter då, lite kortfattat så att journalen fortfarande hålls lite seriös.

    Löprunda runt hela Skövdes militära område,
    marschträning dagligen
    BRAK (Buk, Rygg, Armar, Knän) varje morgon, antingen med sig egna vikt eller med en polare på ryggen, hängades runt än eller dylikt.

    #685827

    Nepp nu drar jag iväg igen,

    nästa gång jag kommer hem så kör jag lite uppdates på fysiska aktiviteter som vi gjort å så.

    ha en trevlig vecka folket.

    #685828

    sådär ja sådär ja, då var man hemma igen.
    lite fyfiska aktiviteter som skett då.

    5 kilometer terränglöpning – 28 min :ph34r: (skyller på att jag var förskyld)

    BRAK träningen varje morgon har blivit några steg hårdare, eller rent utsagt riktigt riktigt hård :happy:

    Marsch träningen har lugnat ner sig någorlunda men det betyder inte att jag rör på mig mindre… blir en väldans massa springande hit å dit.

    i onsdags var vi ute på en 3 mils marsch med full stridsutrustning,.

    har även sysslat en hel del med vapenställningsträning, vilket tar rätt mysigt på axlarna.

    har varit förskyld denna vecka, därför inget gymtränande.. men nästa vecka tänkte jag sätta igång med gymmet också

    #685829

    nice!
    sprang 8km idag onsdag, 34min…
    hörs te helgen

    #685830
    JTL wrote:
    nice!
    sprang 8km idag onsdag, 34min…
    hörs te helgen

    chill chill :D

    själv blev de 2 timmars intensiv orientering, några hårda fyspass där styrka låg i fokus.. sen lite innebandy, fotboll and so on..

    har vart fullt upp

    #685831

    jaha jaha.. blir inte möe uppdates här, men kan nämna att jag ligger i och tränar.
    har dock dragit på mig en fraktur i knäskålen för ett tag sedan.. men men.

    #685832

    var ligger du och trycker i skogen ?

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 443 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.