Tricis Journal ”Pain is temporarily”

Home Forums Seriösa träningsjournaler Tricis Journal ”Pain is temporarily”

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 197 total)
  • Author
    Posts
  • #459653

    DAGENS! AXLAR + MAGE

    Axelpress i maskin 8×3 50kg
    Hantel lyft åt sidan 10×4 11kg/hantel
    Åt sidan framför i cable X 3×10 9kg
    Baksida axlar med rep 10×3 41,5kg

    Magmaskin 2×10 45,5kg
    Sneda crunches 3×12
    Magmaskin liggande 2×10
    Axelflyes framåt och sidan så många jag orkade.

    Ett riktigt gött pass, träffa en go kille idag igen på gymmet, det blev lite tjöt och förhoppningsvis kan han hjälpa mig lite under passen :)

    Jag känner ändå att jag skulle vilja köra slut mig varenda pass, men ett schema att följa skall ju följas också. eller? :)

    #459654

    Har vilovecka ifrån träningen pga sjukdom.

    #459655

    Dagens Pass!

    Bröstpress lutande bänk med hantlar 16kg 12+10 18kg 8 ,21kg (PB) 8 ,23kg 6 (kg/hantel)(PB)
    Lutande bänk i smith 20kg 8 15kg 8 15kg så många jag orkade. (kg+stång)
    Bröstpress maskin 3*8 60kg (maskinens ryggstöd var löst vilket störde mig, ska inte köra på den maskinen mer)

    Dips motvikt 41kg 4*8 motvikt 32kg så många jag orkade
    Liggande french press 22kg 2*8 sedan till failure.
    Enhands triceps press cable X 2*10

    Passet började med att en underbar vän sade några väl valda underbara ord.
    Motivationen är tillbaka, jag är hur glad som helst för mitt PB i bröstpress och alla problem jag hade är som borta! :) UNDERBART! NU KÖR VI!

    #459656

    Bra journal som jag helt missat! Imponerande. Lycka till med dina mål :emo-thumb

    #459657

    Inte varit inne här förut. Men Blobas nämde att du skulle upp på LP i år. Ska bli intressant att följa alla forum-medlemmars väg mot LP. Låt din Coach piska dig ordentligt. För det gör jag med mina adepters;)! Lycka till!

    #459658
    Adolfsson wrote:
    Bra journal som jag helt missat! Imponerande. Lycka till med dina mål :emo-thumb

    Då har du missat något bra ;) tack :up: ska du själv tävla ?

    #459659
    biffen669 wrote:
    Inte varit inne här förut. Men Blobas nämde att du skulle upp på LP i år. Ska bli intressant att följa alla forum-medlemmars väg mot LP. Låt din Coach piska dig ordentligt. För det gör jag med mina adepters;)! Lycka till!

    Själcklart jag har en mental coach ,en fysifk coach och en PT. Så det kan bara bli grymmt av det hela! du är välkommen att läsa vidare 8)

    #459660
    Tricis wrote:
    Själcklart jag har en mental coach ,en fysifk coach och en PT. Så det kan bara bli grymmt av det hela! du är välkommen att läsa vidare 8)

    Vilken uppbackning:up:! Inte illa alls, jag e alla 3 i en person för mina adepters:D

    #459661
    biffen669 wrote:
    Vilken uppbackning:up:! Inte illa alls, jag e alla 3 i en person för mina adepters:D

    Låter bra, jo jag är rätt nöjd med min lilla armé ;)

    #459662
    Tricis wrote:
    Då har du missat något bra ;) tack :up: ska du själv tävla ?

    Ja men nu har jag hittat dig iaf haha :) Jag har satt upp ett mål iaf, om det blir så lr inte får vi se, men helt klart sugen! :emo-thumb

    #459663
    Adolfsson wrote:
    Ja men nu har jag hittat dig iaf haha :) Jag har satt upp ett mål iaf, om det blir så lr inte får vi se, men helt klart sugen! :emo-thumb

    Ok låter bra, jag kommer ju inte vara i den grymmaste formen jag KAN vara i på LP men ,man måste börja någonstans ;)

    #459664
    Tricis wrote:
    Ok låter bra, jag kommer ju inte vara i den grymmaste formen jag KAN vara i på LP men ,man måste börja någonstans ;)

    Skoj du kör hur som helst, du tävlar ju bara mot dig själv, right :)

    Då lär vi ses på LP hur lr hur!

    #459665
    Adolfsson wrote:
    Skoj du kör hur som helst, du tävlar ju bara mot dig själv, right :)

    Då lär vi ses på LP hur lr hur!

    Absolut! Hejja på mig :|

    #459666

    Rygg & Biceps!

    uppvärmning 7 min band.

    Sittande rodd 45,5kg 12+10 56,5kg 10+9 (PB)
    Hantel rodd 23,5kg 8×3 (PB)
    Enhands rodd 20kg 2×20 (höll på att lära mig tekniken)
    Latsdrag 50kg 8+8 65,5kg 8+8 (PB)
    Chins med motvikt 50kg till failure.

    Biceps curl 20+20+8+8+8+8 6kg (kontakt och teknik träning) stående och sittande
    Biceps curl med stång 25kg 8×3
    Koncentrations curl 20kg 8×3 (kontakt och teknik träning)

    Trots ett pass med mycket fokus på teknik och kontakt så tog jag 3 PersonBästa.
    Sjukt kul! Tränade med en god och väldigt duktig vän, och YES jag kommer ha sjuk träningsvärk imorgon efter allt PUMP!

    =)

    #459667

    Axlar & Mage

    Axelpress maskin 54,5kg 3×8
    Axellyft åt sidan 10×4 11kg
    axellyft åt sidan kontaktträning 3kg 20×3
    Baksida axel i cable x stående 4×8 7kg
    Framsidan axel i cable x 4×8 7kg
    Baksida axlar liggande i cable x 13+10+8 9kg
    Baksida axlar med rep 2×10 45kg

    Vader stående 89kg 20×2

    Magmaskin liggande 2×17
    cruches lutande bänk 10×3 sneda 5kg
    Raka 10×2 5kg

    Jag hade så sjukt mycket energi på detta passet så jag sprang som en dåre i 2 minuter allt vad jag hade inann jag gick hem :)

    Skönt!

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.