Williams tränigsdagbok

Home Forums Seriösa träningsjournaler Williams tränigsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 136 through 141 (of 141 total)
  • Author
    Posts
  • #655878
    William Dester wrote:
    Haha.. tja så ”seriös” e den ju inte med tanke på att den kanske uppdateras en gång i månaden med ngt gnäll om mina kassa knän:P

    det var lite så jag menade :)….roligt att du såg mitt inlägg först efter 1 månad…hehehe MEN du kanske skall byta och börja gnälla om nånting annat..:p

    #655879
    mauriciodeltoro wrote:
    det var lite så jag menade :)….roligt att du såg mitt inlägg först efter 1 månad…hehehe MEN du kanske skall byta och börja gnälla om nånting annat..:p

    Hmmm.. hade jag vart lite snabbare hade jag ju kunnat gnälla om min diet-sura kompis Mauricio istället, men men! :ike:

    Rolig helg har det vart! Väldigt stolt över min sambo Monica som var i kanonform och tävlade i -55 kilo, tyvärr var det inget stort startfält utan hon fick möta en tjej som lyckats klämma ner sig en viktklass och hade mer tävlingsrutin så segern gick till henne.
    Hursomhelst e jag vrål-stolt över henne :)

    Sen vann ju smart-asset här ovan sin klass med, bodyfitness långa klassen…
    -90 lyckade han klämma ner sig i vilket va jäkligt starkt eftersom han en vecka tidigare vägde 94½ kg på decembercupen. Såg kanon ut och ska bli kul att ha tillbaka honom på gymet i lite mer social form :whistle:

    Tobbe Kelmeling var dessutom grym att titta på, hårdast i tävlingen, såg omänskligt ut. Nu förtjänar (o behöver) han nog komma iväg på semester. Grymt jobbat

    Själv har man kanske fått tillbaka lite mer motivation nu, ska bara försöka få in lite mer rutiner vilket e svårt när man inte haft något jobb på några månader. I januari har jag dock det så då finns inget att skylla på förutom knäna då!
    Nu ska jag käka lite!

    #655880

    Har börjat träna tillsammans med en kompis som heter Christian (storcc) eller ngt här på forumet. Han är en jäkel på bänkpress så då har man blivit lite meddragen i den yran och jag har ökat mitt Pb från 140 till 160 kg (igår) vilket e kul.
    Stor-Peter ”coachade” lyften (Peter Rundberg, strongman).
    Det var det om det!=)

    #655881
    William Dester wrote:
    Har börjat träna tillsammans med en kompis som heter Christian (storcc) eller ngt här på forumet. Han är en jäkel på bänkpress så då har man blivit lite meddragen i den yran och jag har ökat mitt Pb från 140 till 160 kg (igår) vilket e kul.
    Stor-Peter ”coachade” lyften (Peter Rundberg, strongman).
    Det var det om det!=)

    jaha… och jag då???? :nono:
    //Carro :ph34r:

    #655882

    FÖRLÅT!!!! Massa cred till carro med som är bänkpresscoach/frisör till yrket ;)

    #655883

    Hur går det William? :) Kommer du ihåg mig förresten, vi körde ihop på SATS Backaplan ett tag.. Du jobbade på Sector Alarm ”back then”.

    Mvh Andreas

Viewing 6 posts - 136 through 141 (of 141 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.