Williams tränigsdagbok

Home Forums Seriösa träningsjournaler Williams tränigsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 141 total)
  • Author
    Posts
  • #655848

    Körde armar i förrgår.

    Kändes som ett skit-pass men har fin värk i triccarna!
    Just nu känner jag mig lite allmänt mör. Det blir träning ikväll sen först på måndag i och med att jag ska hjälpa johan att tävla. Ska bli kul att coacha!=)

    #655849

    Träningen rullar på bra. Inte våldsamt stark men inte heller dåligt svag, känns som man kör lite halvt på underhåll nu. Ska vara ledig massa under jul och nyår och ska då lägga upp ett strikt matprogram jag ska följa. hade behövt bränna bort lite fett men känner å andra sidan att jag vill bygga massa i så stor mån som möjligt och det går liksom inte att få båda delarna.

    Bra benpass igår iaf, körde en övning tillsammans med en snubbe som heter Alex om jag inte minns fel. Fick väldigt bra kontakt i benpressen. Mina ben ska bli bättre, så enkelt e det! Något som är lite pissigt e att volymen sitter längre upp på låren så om jag går i vanliga shorts ser man ju helt anorektisk ut, andra alternativet: Hotpants, kännns ju inte sådär jätte-rätt!:yikes:

    En first time ever tänkte jag bjuda på. Nämligen min vad på foto! Mycket fokus ligger på att få volym på dem kan jag lova!

    #655850
    carrolax wrote:
    Jag vill aldrig mer såna gäspningar på gymet igen!!!! :nono:

    ;) Nej då, skoja bara, hoppas passet gick bra! Alltid lika kul att se er! :up:

    Tänkte faktiskt inte på det, men du har rätt! Ska skärpa mig!;)

    Lite kort uppdatering på min träning.

    Den rullar på bra nu!
    Körde lår idag och gjorde PB i knäböjj på 160 kg x 6.

    Testade i förra veckan bänken (som jag knappt rört sen mitt brutna båtben) och vikterna bara for upp! Upp till 140 var det inga problem, dock bommade jag på 150

    Hantelcurls körs på hittils max 31 kg

    Stående vadpressar med fullt mag, sittande med 120 kg x 10.

    Så allt känns bra och träningen e kul!
    Nu ska jag få min behövda skönhets-sömn!

    #655851

    Det va vi som tutade på dig förut :D (så slipper du ligga sömnlös över det ;) )

    #655852

    Aha.. undra va det var för dåre o vem f@n han tuta på!;)

    Körde lite bröst axlar nu tidigare i veckan oha har fått ont i axeln. tror det e bänkens fel faktiskt :( för övrigt ganska bra pass men har haft lite lätt sviktande motivation de senaste dagarna. Ska lägga upp nytt mat-program med mer protein och se till att surfa runt lite mer på body här så löser det sig nog.
    Nu ska jag ner och snabb-plåga mina vader och sen bär det av till MC-mässan!
    En bild bjuder jag på. (övningen på bilden hade inget med passet att göra)

    #655853

    Hittade du några snygga bikes på mässan:P

    #655854
    William Dester wrote:
    (övningen på bilden hade inget med passet att göra)

    ”Så konstigt, mina vader växer inte” :D

    #655855
    Vanessa Frykman wrote:
    Hittade du några snygga bikes på mässan:P

    Jajjamensan! massor med fina grejjer, men jag fastnade mest för downhill-cyklar! feta dämpare, stora skivor o maffiga ramar. Kollade på youtube och det verkar grymmt coolt. Finns en skidbacke i krokarna här som de kör med… ska fundera på det!=)

    #655856
    precious wrote:
    ”Så konstigt, mina vader växer inte” :D

    Tja, jag blev mycket förvånad över att stång-curls inte bättrade på mina vader…: Ska plugga lite anatomi! ;)

    Puss min lilla biff!

    #655857

    Universums mest omotiverade och korta lårpass genomfördes idag på en halvtimme. :(

    Tänkte börja med benpressar men mitt knä höll inte med så det blev till att sita och sparka benspark hela passet.
    Jaja.. De bra passen hade ju inte fun nits om de dåliga inte kom då och då.

    Sen ska jag se till att inte köra axelpressmaskin eftersom den är stygg mot min axel som oxå e kaiko nu. Hela jag går sönder med andra ord.
    Nog lipat om detta!
    Nya tag imon!

    #655858

    från söndag tom onsdag blev det ingen träning då jag åkte på en redig förkylning och ville tillfriskna innan jag tog nya tag. Ganska gott att vara hemma och skita i allt vad träning, rätt mängd protein och lite fett heter!

    Tråkiga e att man känner sig helt trycklös efter några sådana dagar! Körde igenom kroppen nu igår och idag och kände mig förvånansvärt stark och pigg så det var ju kul! Fick tom komplimang att jag ser hårdare ut och ändå så är det bara något kilo eller två som försvunnit. Verkar ligga ganska stabilt på 105kg.
    Kul med träning när det går bra!:up:

    #655859
    William Dester wrote:
    Kul med träning när det går bra!:up:

    Det gör den, det syns hjärtat :up:

    #655860
    precious wrote:
    Det gör den, det syns hjärtat :up:

    Puss på dig min söting!:)

    #655861

    Körde ben med Johan och Mauricio igår och det var precis vad jag behövde!
    Vi värmde lite i benparken och sen lätta knäböjj på 70, 90, 120 kg för att sen köra 3 set på 160 kg. 6reps ungefär.
    Kändes bra i mitt högra knä men istället lite känningar i vänstra men inte så farligt att det hindrade.
    Ska se till att börja stretcha ut baksida lår, vader och rumpa så jag kan gå djupare böjjen.

    Sen körde vi benpress där vi ökade upp och avlutade med 10 reps på 320. Kändes riktigt bra med!

    Därefter en övning jag tidigare inte gillat, hackliften. Dock kändes det riktigt bra när man tryckte på ett speciellt sätt så det tog kanon i låren. Körde ganska lätt på först 120 kg och sen 80 kg.

    Avlutade ben med enbens-bensparkar med 45 kg, ca 10 reps, 4 set. Vid dethär laget var jag så trött i benen att jag knappt kände någon kontakt.

    Sen körde vi en ”tjuren från chile”-specialare för magen. Tog riktigt bra o fick kramp i magen! Rep i cablecrossen, stående på knä under på en bänk o ”buga”. Ny favorit.

    Idag känns benen lite möra o knäna likaså. Kladdar på voltaren-gel så det inte blir värre. :up:

    #655862

    @ Idag känns benen lite möra o knäna likaså. Kladdar på voltaren-gel så det inte blir värre.:up:

    :D

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 141 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.