Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911413
    Charlotte_ wrote:
    Om du törs? Vad är detta för fegerier :nono:

    haha jo jag tog några bilder efter armpasset…men det blev så kasst. hade sånt enorm pump så armarna ser bara feta ut:|

    #911414
    ReNeGaDe wrote:
    Har samma problem, triceps ser helt knas ut :P

    Bra armpass btw!:emo-thumb

    tanx!

    #911415

    Här kommer tre bilder… ser ut som skit, ingen pose att tala om. armarna var slutkörda iaf:P

    #911416

    Grymt Mannen! Men mest imponerad är ja av dina axlar… hur mkt ska du ha för dom? 16kg whey80?:P

    Peace!

    #911417
    Jerka wrote:
    Grymt Mannen! Men mest imponerad är ja av dina axlar… hur mkt ska du ha för dom? 16kg whey80?:P

    Peace!

    hihi..tack. men det tar sån tid att bygga dom.. 16kg kanske är i minsta laget =P

    kör hårt så växer dom!!!

    #911418

    ahh gött med pump i vaderna!! har brutalt ont i mina sen jag körde dom tidigare i veckan, love it!! bra pass mannen!

    #911419
    Johannes-S wrote:
    ahh gött med pump i vaderna!! har brutalt ont i mina sen jag körde dom tidigare i veckan, love it!! bra pass mannen!

    tack!! ja om man inte älskade det…då går det inte! kör hårt!!

    #911420
    Quote:
    hihi..tack. men det tar sån tid att bygga dom.. 16kg kanske är i minsta laget =P

    kör hårt så växer dom!!!

    Ja vet, men ja tänkte ”kompispris” ^^,

    Får la ta och låsa in mig på gymmet några år så jag kan få axlar som dig!

    Kör hårt du med, även fast jag vet att du gör de

    #911421
    Jerka wrote:
    Ja vet, men ja tänkte ”kompispris” ^^,

    Får la ta och låsa in mig på gymmet några år så jag kan få axlar som dig!

    Kör hårt du med, även fast jag vet att du gör de

    hehe ja låsa in sig e en bra början.. glöm inte att vila!! axlarna tar lätt stryk.

    kör hårt! det gör jag!! dock vilodag imorgon:up:

    #911422

    du säger det ser ut som skit…. hmm jag ser inte det :|
    ser ju grymt ut på bilderna, skulle döda för att vara i din form nu…. har några månaders slit framför mig så kanske.

    #911423
    Johannes-S wrote:
    du säger det ser ut som skit…. hmm jag ser inte det :|
    ser ju grymt ut på bilderna, skulle döda för att vara i din form nu…. har några månaders slit framför mig så kanske.

    ingen form att skryta med..tycker det dyker upp folk i grymma former här ständigt.. får nästan prestationsångest.. får se om ja drar lite lätt i dieten när våran närmar sig kanske.. men fram tills dess är det upp upp upp som gäller:up:

    #911424
    storcc wrote:
    ingen form att skryta med..tycker det dyker upp folk i grymma former här ständigt.. får nästan prestationsångest.. får se om ja drar lite lätt i dieten när våran närmar sig kanske.. men fram tills dess är det upp upp upp som gäller:up:

    jag håller mig nog på den här vikten fram till mars och drar nog igång en diet då… 91,7 är kvällsvikten nu…

    #911425

    Grym sidechest, fast jag tycker brösten ser lite tunna ut… (?)

    #911426
    jwallin wrote:
    Grym sidechest, fast jag tycker brösten ser lite tunna ut… (?)

    tack
    håller med..posen blev helt fucked up.. förmkt pump i armarna och inget i bröstet.. ska göra rediga och bättre i veckan8)

    #911427
    Johannes-S wrote:
    jag håller mig nog på den här vikten fram till mars och drar nog igång en diet då… 91,7 är kvällsvikten nu…

    bitigt!!! 84,5 tror ja jag ligger på. det är +4kg sen julafton:)

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.