Building in progress

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Building in progress

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 447 total)
  • Author
    Posts
  • #911458
    liddell wrote:
    bra form.och gryma böjar på benpasset

    Tack!
    :|

    #911459

    Sjukt bra benpass pojken!! Alla dina träningspass är typ grymma.. :) hur känns allt med träning och mat annars då
    /Charlotte

    #911460
    Charlotte_ wrote:
    Sjukt bra benpass pojken!! Alla dina träningspass är typ grymma.. :) hur känns allt med träning och mat annars då
    /Charlotte

    Man måste ge allt när man är där, känns lite meningslöst annars. Intensiteten tror jag är viktig dock lite svårt att redovisa den här:|
    Annars känns det skitbra. Axeln e lite paj sen i Torsdagspasset men det blir vila i två dagar nu. Och inga press övningar för axeln nästa vecka..tror jag:P

    #911461
    storcc wrote:
    Man måste ge allt när man är där, känns lite meningslöst annars. Intensiteten tror jag är viktig dock lite svårt att redovisa den här:|
    Annars känns det skitbra. Axeln e lite paj sen i Torsdagspasset men det blir vila i två dagar nu. Och inga press övningar för axeln nästa vecka..tror jag:P

    joo det är klart att man ska ge allt, men det är inte alltid så lätt. Du verkar ju aldrig tappa din motivation!!
    Låter bra att vila lite extra, trist att pajja axlarna eftersom de kopplas in i så många andra övningar för andra muskelgrupper.

    #911462
    Charlotte_ wrote:
    joo det är klart att man ska ge allt, men det är inte alltid så lätt. Du verkar ju aldrig tappa din motivation!!
    Låter bra att vila lite extra, trist att pajja axlarna eftersom de kopplas in i så många andra övningar för andra muskelgrupper.

    Nej motivationen finns där hela tiden. Började för längesen och tycker det är det roligaste man kan göra… att träna alltså.
    Sen finns tävlingsplanerna och lurar i bakhuvudet hela tiden:ph34r:

    #911463
    storcc wrote:
    Nej motivationen finns där hela tiden. Började för längesen och tycker det är det roligaste man kan göra… att träna alltså.
    Sen finns tävlingsplanerna och lurar i bakhuvudet hela tiden:ph34r:

    Låter bra det, du motiverar ju oss andra också!

    #911464
    Charlotte_ wrote:
    Låter bra det, du motiverar ju oss andra också!

    Ja det är bra. Brukar själv hitta motivation genom att läsa lite träningsjournaler8)

    #911465
    ReNeGaDe wrote:
    Riktigt grymma pass du kör jämt :)

    håller koll på dig! Du är min inspiration! :bb:

    Tackar! om 2 veckor ska jag börja en PB period igen =)

    Jag smyger runt på din med… :ph34r:

    #911466

    Måndag 29/1[/b]

    en helg full med vila..[/b]

    Bröst & Axlar[/b] (lätt)
    Bänkpress
    värmer på 50-80kg
    8*110kg
    4*130kg PB 3 rep. förra veckan.
    1*140kg riktigt lätt och tangerat PB. ska ja öka lite…kanske..
    1*145kg ingen skillnad, flög upp.
    1*150kg bom, bra försök.. Två veckor till sen sitter den.
    8*110kg
    Incline hantelpress
    8*40kg
    6*45kg
    5*45kg
    8*35kg trött i triceps…som vanligt.
    Flyes i cc. långsam och strikt rörelse med kontraktion i topp läget.
    12*6plattor
    12*6plattor
    12*6plattor
    12*5plattor drop till 10*4plattor PUMP!!!

    Axlar, mkt lätt idag med tanke på torsdagens pass:(
    Press i maskin, omvänd (bröst mot ryggstöd)
    4set*10-16reps
    Hantellyft åt sidan superstrikta, försiktigt.
    5kg*max
    7,5kg*max
    10kg*max
    10kg*max
    7,5kg*max
    5kg*max
    Skulle köra lite lyft till haken med skivstång men då började det sticka i axeln.
    Millitärpress, stående vilket kändes skitbra.
    Körde lätt
    4set*10reps*50kg

    Klart godkännt pass. Bra ökning i bänken med. Mkt nöjd med det. Ska nog flytta mitt mål (150kg innan sommaren) till 160kg:ph34r:

    #911467

    Du hade lätt grejjat 150 om du inte kört så jävla mkt innan! 160 till sommaren utan probs! De grejjar du som papper:bb: Du ökar helt sanslöst mycket:| haha good shit:emo-thumb

    #911468

    Gött mos mannen!!

    #911469
    Jerka wrote:
    Du hade lätt grejjat 150 om du inte kört så jävla mkt innan! 160 till sommaren utan probs! De grejjar du som papper:bb: Du ökar helt sanslöst mycket:| haha good shit:emo-thumb

    Ja antagligen..kör ju alltid massor innan =P tränar ju bröst =) hehe Ska ska köra på som jag gör nu i några veckor till sen tänkte jag börjamed krealkalyn igen. Har beållt de 4kg jag gick upp sist. Så det bådar ju gott.

    minst 160kg till sommaren =)

    #911470
    Johannes-S wrote:
    Gött mos mannen!!

    Tackar! går bra för dig med ser jag!

    #911471
    Quote:
    Ja antagligen..kör ju alltid massor innan =P tränar ju bröst =) hehe Ska ska köra på som jag gör nu i några veckor till sen tänkte jag börjamed krealkalyn igen. Har beållt de 4kg jag gick upp sist. Så det bådar ju gott.

    minst 160kg till sommaren =)

    Men ska du maxxa så laddar man ju inför juste DET setet, så gör iaf jag, även om de var länge sen jag maxade. Varför har du slutat me kre-alkalyn? Man kör väl inte de i perioder som monohydrat eller?

    #911472
    Jerka wrote:
    Men ska du maxxa så laddar man ju inför juste DET setet, så gör iaf jag, även om de var länge sen jag maxade. Varför har du slutat me kre-alkalyn? Man kör väl inte de i perioder som monohydrat eller?

    Jag slutade med det när burken tog slut, mest för att se om jag tappar någon vikt nu efteråt, Har gått 2v. och samma vikt samt ökningar fortfarande. Ska vänta en vecka till innan jag börjar..kanske två.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 447 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.