Mr & Mrs parjournal

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mr & Mrs parjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 131 total)
  • Author
    Posts
  • #876595
    Vanessa Frykman wrote:
    Grattis till PB tjejen !!!!!

    Tack 😮

    #876596
    SUSAN wrote:
    Bra jobbat!Grattis till Pb!!!
    Bra att du inte bangade ur för att din kompis gjorde det:up: ha nu en skön vilodag!Vila så du växer och blir stor,hehe!!!Jag ska sj vila på Torsdag!!!*välbehövligt*
    KEEP UPP THE GOOD WORK!KRAM//S*

    Bangar aldrig träning om de inte skulle vara så att jag är krasslig i halsen. Jag har haft tur har inte varit sjuk på ett par år ( peppar peppar ) Ja.. Ta vara på din vilodag på torsdag, du är absolut värd de så hårt du kör nu. Själv ska jag nog ta en runda på stan och shoppa :)
    Han en underbar dag i vårsolen ( solen är i sthlm) hoppas att den även lyser på dig .

    kramkram/ T

    #876597
    Vanessa Frykman wrote:
    Bra pass där :emo-thumb stark i axelpressarna ser jag .

    Tackar, prioriterar axlarna ganska hårt eftersom jag personligen tycker det är enormt viktigt för ett bra intryck på scen..
    Men stark vet jag inte, men jag gör som mertalet av folk och jämför med folk (läs byggare) som är en 20kg tyngre och har kört i 15 år *skrattar*
    Klart man är klen jämfört med dom ;)

    #876598
    snuttan347 wrote:
    Ta med mig då:pop: så kör vi ett pass..Trevliga bilder ni lägger upp, ser starka ut

    ja Absolut :emo-thumb de är bara att skicka iväg ett mail så vi kan komma överens om en dag som passar oss alla :nod .

    Han en underbar dag i vårsolen.

    :dance:

    #876599
    ATBexter wrote:
    Bangar aldrig träning om de inte skulle vara så att jag är krasslig i halsen. Jag har haft tur har inte varit sjuk på ett par år ( peppar peppar ) Ja.. Ta vara på din vilodag på torsdag, du är absolut värd de så hårt du kör nu. Själv ska jag nog ta en runda på stan och shoppa :)
    Han en underbar dag i vårsolen ( solen är i sthlm) hoppas att den även lyser på dig .

    kramkram/ T

    Ja det är ju girls night på torsdag ju ;)
    Så grymt impad över din disciplin älskling ;) Skrämmande att du är så lik mig när det gäller träningsdisciplinen…

    Ikväll blir det vila för oss, med massa slappande och en skön massage när du kommer hem gumman..
    Kanske tom hinner ha maten klar tills du kommer hem.
    Älskar dig.

    #876600
    Maximize wrote:
    Tackar, prioriterar axlarna ganska hårt eftersom jag personligen tycker det är enormt viktigt för ett bra intryck på scen..
    Men stark vet jag inte, men jag gör som mertalet av folk och jämför med folk (läs byggare) som är en 20kg tyngre och har kört i 15 år *skrattar*
    Klart man är klen jämfört med dom ;)

    Jo jag vet man jämför sig för mkt nu och kraven på sig själv är högre än någonsin. Du får bra hjälp så det är bara att köra å vettu.

    Vi kanske kan köra på sats inne i stan någon gång lite tungt för mig med att passa David men jag blir bättre och bättre och jag pushar honom ordentligt nu.

    Hur länge har du kört coachens schema?

    #876601
    Maximize wrote:
    Ja det är ju girls night på torsdag ju ;)
    Så grymt impad över din disciplin älskling ;) Skrämmande att du är så lik mig när det gäller träningsdisciplinen…

    Ikväll blir det vila för oss, med massa slappande och en skön massage när du kommer hem gumman..
    Kanske tom hinner ha maten klar tills du kommer hem.
    Älskar dig.

    Ok dig gillar jag du får ha en snack med min man :D
    Här är det jag som lagar maten :(

    #876602
    Maximize wrote:
    Ja det är ju girls night på torsdag ju ;)
    Så grymt impad över din disciplin älskling ;) Skrämmande att du är så lik mig när det gäller träningsdisciplinen…

    Ikväll blir det vila för oss, med massa slappande och en skön massage när du kommer hem gumman..
    Kanske tom hinner ha maten klar tills du kommer hem.
    Älskar dig.

    ;) Jag har dig att tacka älskling.. Känns underbart att ha hittat nån med samma intressen och mål här i livet. .. Du är strikt och hård när vi tränar de uppskattas. Jag lär mig nåt varje gång.

    Jag är stolt över ditt engagemang, hur du ställer upp för bla Filip.
    Han är väldigt tacksam ska du veta.

    Längtar redan efter dig… Ses ikväll..( blink blink )

    Älskar dig ;)

    #876603
    Vanessa Frykman wrote:
    Jo jag vet man jämför sig för mkt nu och kraven på sig själv är högre än någonsin. Du får bra hjälp så det är bara att köra å vettu.

    Vi kanske kan köra på sats inne i stan någon gång lite tungt för mig med att passa David men jag blir bättre och bättre och jag pushar honom ordentligt nu.

    Hur länge har du kört coachens schema?

    Javisst kan vi köra pass på SATS. Alltid roligt att kunna få passa och passa bra, man får ju liksom en smygande tanke i bakhuvet att man inte kan köra 110% eftersom konsekvenserna av en passmiss kan gå rätt illa.
    Men jag coachar Tess rätt hårt i passteknik och utförande, så passa är hon grym på. Det är bara att som kille behöver man nån som är lite mer byggd för att uttrycka mig fint ;)

    Kört just det här schemat i cirka 1 månad men kört efter hans direktiv i ca 1,5 år nu. Så det har blivit en hel del ;)

    #876604
    Vanessa Frykman wrote:
    Ok dig gillar jag du får ha en snack med min man :D
    Här är det jag som lagar maten :(

    *skrattar*
    Tja jag får nog göra det ;:P
    Själv har jag alltid ansett att det måste delas mellan båda. Eftersom båda jobbar, båda tränar hårt och båda lever ihop så måste det väl ändå vara båda två som lagar mat/städar osv.
    Även om jag är katastrofal i att städa och hellre tar fler matlagningspass osv för att slippa det ;)

    #876605
    ATBexter wrote:
    ;) Jag har dig att tacka älskling.. Känns underbart att ha hittat nån med samma intressen och mål här i livet. .. Du är strikt och hård när vi tränar de uppskattas. Jag lär mig nåt varje gång.

    Jag är stolt över ditt engagemang, hur du ställer upp för bla Filip.
    Han är väldigt tacksam ska du veta.

    Längtar redan efter dig… Ses ikväll..( blink blink )

    Älskar dig ;)

    Längtar jag med ;)
    Ibland är det dock lite svårt att veta just hur hårt jag kan pusha på gymmet. Jag är visserligen ett mellanting mellan Hannibal och Hitler oftast när det kommer till träningen, men jag har nog medvetet försökt vara lite snäll på sistone.

    Ja alltid kul att hjälpa unga människor som vill lära sig träna och kost osv, och Filip är grym trots att han är 18. Alltid kul att kunna ge unga aktiva människor disciplin/inspiration och ett mål ;)

    #876606

    Ikväll ska de pumpas ben för min del. Mr ska nog köra rygg.

    Vi får även sällskap av Mickaela & filip (Syster dotter & kille) så söta ;)

    Ha en superkväll alla som läser detta , mer uppdatering senare ikväll lr imorrn.

    #876607

    Ni tränar på bra! Jättekul och inspirerande att se. Bra jobbat båda två…:emo-thumb Hoppas ni fortsätter på den inslagna vägen!

    Lycka till med allt!

    Mvh

    #876608
    LinusHansen wrote:
    Ni tränar på bra! Jättekul och inspirerande att se. Bra jobbat båda två…:emo-thumb Hoppas ni fortsätter på den inslagna vägen!

    Lycka till med allt!

    Mvh

    Tack 😮 , inte trodde jag att vi kunde inspirera men de känns ju skoj och uppmuntrande så klart .
    Man har ju ingen aning egentligen vad folk i Forumet tycker och tänker om man inte ger ett ”litet” avtryck :nod
    Jag är själv lite dålig på de så jag får allt ta tag i tangentborden och börja posta så de glöder nu ;)

    Ha en trevlig kväll

    /T

    #876609

    Som sagt idag hade vi sällskap med Mickaela & Filip så vi delade på oss.
    Killarna körde för sig och vi tjejer tog tag i ett hårt ben pass.
    Maskinerna skiljer sig ganska mkt i förhållande till SATS maskiner.
    Ska föra ner skillnaden på vikter från ett pass SATS & på Performence Sport Club så märker ni skillnaden. På gymet i Berga känns de som man har tappat styrka så jag antar att en platta väger mer där ;)

    Baksida lår:
    Sittande lårcurl
    Uppvärmming
    1×20 – 4 plattor
    ~~~~~~~~~~~
    1×15 – 6 plattor
    1×15 – 8 plattor
    1×12 – 9 plattor

    Liggande lårcurl
    Känner smärta i knävecket när jag utför den här övning så jag ta de lugnt med vikterna .
    1×15 – 4 plattor
    1×15 – 4 plattor
    1×15 – 4 plattor

    Framsida lår
    Leggcurls
    Uppvärming
    1×20 5 plattor
    ~~~~~~~~~~
    1×15 6 plattor
    1×15 8 plattor
    1×12 9 plattor PB

    Hacklift
    1×15 -7 plattor
    1×12 -8 plattor
    1×12 -9 plattor

    Utfall i smithen
    1×15 -20 kg
    1×15 -20 kg
    1×12 -30 kg

    Vader
    stående maskin
    uppvärmning
    1×30 -5 plattor
    ~~~~~~~~~~

    1×25 -6 plattor
    1×20 -8 plattor
    1×10 -9 plattor

    Direkt efter DROPSET
    shiiit va de brände:(

    Men nice känsla på samma gång :p
    Love it

    Snart är de dax att sooova ZZZZzzzzz[/b]

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.