Presentation och en artikel kallad Den Termogena Dieten

Home Forums Artiklar Presentation och en artikel kallad Den Termogena Dieten

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 163 total)
  • Author
    Posts
  • #239820
    STI wrote:
    Det är bara slänga fram miniräknaren räkna om värdena i tabellen så ser du vem som ligger närmast sanningen iaf ;) Om man såklart utgår från att värdena i tabellen är korrekta.

    Varför göra någonting själv? Det är ju jobbigt ju!:| Bättre att ställa fråga efter fråga efter fråga och låta andra ta reda på svaren åt en.;)

    #239821

    Hej,

    Tack GM, för ett bra upplägg!
    Jag har hittills gått en vecka på dieten och faktiskt först i morse såg jag reultat på vågen. Efter 89,9 kg varje dag så stod vågen helt plötsligt på 86,8 kg! Jag ser fram emot ytterligare viktnedgång, som jag vet kommer. Körde en liknande diet 8-10 år sedan, om än inte lika kontrollerad som nu och den funkade jättebra.

    Min fråga nu är om någon kan komma med lite tips på frukostmat. Själv har jag börjat tröttna på ägg i alla dess former, rökt kalkon, light-ost och keso på samma tallrik varje frukost. Vad kan man mer äta?

    #239822

    Efter läst din artikel så är jag beredd att gå på denna diet i början av mars,
    Men nu till min fråga.
    Är det alltså helt kört att köra t,ex innebandy,fotboll någon gång i veckan eller finns det sätt som gör så att detta inte har en alltför negati klang på dieten??

    MVH Johan

    #239823
    Inmate wrote:
    Hej,

    Tack GM, för ett bra upplägg!
    Jag har hittills gått en vecka på dieten och faktiskt först i morse såg jag reultat på vågen. Efter 89,9 kg varje dag så stod vågen helt plötsligt på 86,8 kg! Jag ser fram emot ytterligare viktnedgång, som jag vet kommer. Körde en liknande diet 8-10 år sedan, om än inte lika kontrollerad som nu och den funkade jättebra.

    Min fråga nu är om någon kan komma med lite tips på frukostmat. Själv har jag börjat tröttna på ägg i alla dess former, rökt kalkon, light-ost och keso på samma tallrik varje frukost. Vad kan man mer äta?

    Kyckling, fläskfilé, oxfilé, tonfisk, torsk, kvarg.

    #239824

    jag har lite halvdant kört denna diet i ca:4veckor å gått ner 8kg… jag va 112kg tjockis då jag inte tränat på 1 år å fick flickvän å bosatte mig med godis å chips tillsammans med myskvällar :( … i vilket fall, jag kör 0 kollisar förutom vid träning då jag splittar 50/50 men jag har dock för dåligt psyke för att palla med detta längre… vart hemma från jobbet 4dagar då jag mår skit… men jag har inte följt detta slaviskt, utan tagit ideér härifrån å även kört lite eget typ… jag har dock 0 erfarenhet av sånt här innan så om jag gör rätt det vet jag inte :P

    nu blir det iaf mer kollisar än innan, men inte överdrivet mkt.. mer styrketräning samt promenader…

    tror dock att när man är 112kilos tjockis så räcker det med att sluta äta skitmat å bara äta nyttigt å röra på sig så rasar man i vikt i början :)

    men skall ge mej på denna diet om nått år eller nått igen… då jag har en bättre kropp å förhoppningsvis bättre psyke.

    tackar dock för artikeln, har sparat den så att den inte springer iväg :D

    #239825

    8 kg på 4 veckor! GRATTIS=))

    #239826

    ska man trycka i sig 400g protein om dagen…helt onödigt när en människa endast kan ta upp ca 200 g på en dag…överskottet skadar enbart njurarna och levern…
    cirkus?

    #239827
    Motley69 wrote:
    ska man trycka i sig 400g protein om dagen…helt onödigt när en människa endast kan ta upp ca 200 g på en dag…överskottet skadar enbart njurarna och levern…
    cirkus?

    Vafan snackar du om? Du har ju totalt missat poängen med dieten.

    Läs om artikeln så klarnar det nog.

    #239828
    Jon Larsson wrote:
    Vafan snackar du om? Du har ju totalt missat poängen med dieten.

    Läs om artikeln så klarnar det nog.

    tuff kille du…*s*

    #239829
    Robert Svensson wrote:
    Läs om den så du förstår den. Du verkar inte ha gjort det just nu.

    :)

    Näe, det verkar inte så.

    #239830

    Vart är träningsschemat som du föreslog? Hittar det inte.
    Har precis idag börjat med denna diet :)

    #239831
    Danne89_ wrote:
    Vart är träningsschemat som du föreslog? Hittar det inte.
    Har precis idag börjat med denna diet :)

    Det befinner sig just nu på rymdfärjan DTD-1337, inlåst i ett titaniumvalv med självförstörelsemekanism och vaktad av en armé cylon centurions med uppdrag att skjuta alla inkräktare. Valde även att genomgå frivillig lobotomering efter konstruktionen av denna magnifika artefakt, när jag insåg att ständig påminnelse om dess storslagenhet skulle driva vilken dödlig man som helst till vansinne.

    #239832
    Grandmaster wrote:
    Det befinner sig just nu på rymdfärjan DTD-1337, inlåst i ett titaniumvalv med självförstörelsemekanism och vaktad av en armé cylon centurions med uppdrag att skjuta alla inkräktare. Valde även att genomgå frivillig lobotomering efter konstruktionen av denna magnifika artefakt, när jag insåg att ständig påminnelse om dess storslagenhet skulle driva vilken dödlig man som helst till vansinne.

    mkt sativa i aftonens flingor?
    :whistle:

    Nästan lite nostalgisk D.Adams kvällsläsning.

    #239833
    Laffe91 wrote:
    är sugen att prova! men tappar man inte muskelmassa väldigt lätt med den här dieten? ;)

    Nej. Var har du fått det ifrån?

    #239834
    Laffe91 wrote:
    Nää ja tänkte bara för man går ner så fort i vikt men det låter lovande :up:

    Det höga proteinintaget gör att du inte behöver oroa dig för den saken. Jag har själv med framgång använt mig av den här dieten, och jag skulle nästan vilja påstå att man behåller mer muskelmassa på den här dieten, jämfört med ett mer konventionellt upplägg.

    Så kör hårt. Är säker på att du inte kommer att ångra dig. :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 163 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.