Vem vill du höra i BODY Radio?

Home Forums BODY Radio Vem vill du höra i BODY Radio?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #212023
    Andreas Guiance wrote:
    Kommer garanterat vid tillfälle:)

    ”Hård till varje pris” är vårt motto!
    ;)

    Det ser lite tunt ut med tid för det just nu, men förhoppningsvis kommer vi att kunna leverera andra satsningar i samband med SM som kanske kan kompensera:)

    Definitivt – och detsamma kan även sägas om dig själv:) Vi får återkomma i frågan!

    Personligen tvivlar jag lite på det…:o

    #212024

    vad skoj, det finns en radio, ska sätta mig och lyssna igenom avsnitten. har ändå inte så mycket att göra på jobbet…

    #212025
    Arne Persson wrote:
    Personligen tvivlar jag lite på det…:o

    Självklart ska du ställa upp arne !!

    #212026
    Arne Persson wrote:
    Personligen tvivlar jag lite på det…:o

    Det gör inte jag. Dina föreläsningar är guld värda och otroligt intressanta. Dock får ni be lyssnarna som inte är från skåne att rensa öronen. För jag får anstränga mig som fan för att hänga med i vad som sägs. Dock är det otroligt bra saker som kommer ut ur her Perssons mun för alla som går på gym.

    #212027
    Andreaz Engström wrote:
    Det gör inte jag. Dina föreläsningar är guld värda och otroligt intressanta. Dock får ni be lyssnarna som inte är från skåne att rensa öronen. För jag får anstränga mig som fan för att hänga med i vad som sägs. Dock är det otroligt bra saker som kommer ut ur her Perssons mun för alla som går på gym.

    😮

    #212028
    faogel wrote:
    johan elmkvist

    +1!

    #212029

    HOA HOA DAHLGREN!, Joacim Bartoll, Seth Ronland, Yvonne Rosell, Martin Berkhan. :emo-thumb

    #212030

    Martin Berkhan :up:

    #212031
    Ludde H wrote:
    HOA HOA DAHLGREN!

    + 5 miljoner!

    På Spåret blir sig aldrig likt igen. Att Hellberg försvann var synd men å andra sidan är Fredrik Lindström precis lika grym. Och Luuk är ju såklart bättre än Oldsberg (som ju är en värdelös programledare i allt han gör) men förlusten av Hoa Hoa var oersättligt.

    Så det vore drömmen att lyssna på. Så vill jag vara med själv någon gång såklart :D

    #212032

    Hoa-hoa är naturligtvis min absoluta drömgäst – vi talar om en av mina manliga förebilder sedan barnsben:D

    Räkna dock med att minst en kvart kommer att ägnas åt att diskutera gammal wrestling, eftersom jag givetvis följde Hoas sändningar slaviskt som liten;)

    #212033

    Låter riktigt bra Andreas! Vi håller tummarna för att Hoa Hoa tackar ja :pop:

    #212034

    lite besviken på att vi inte har ett avsnitt med arne persson än! skulle även gärna höra lite från ronny runesson.. som jag inte vet så mycket om mer än att han är 50+? och knallhård,

    #212035
    lellee wrote:
    lite besviken på att vi inte har ett avsnitt med arne persson än! skulle även gärna höra lite från ronny runesson.. som jag inte vet så mycket om mer än att han är 50+? och knallhård,

    Tålamod;) Min förhoppning är att båda dyker upp så småningom.

    Ronny vill jag personligen gärna ha i samband med att han ska tävla så han kan berätta lite om sina förberedelser (han är känd för att vara väldigt noggrann), och Arne funderar jag på om man kanske ska ta i samband med DC.

    Oroa dig inte:)

    #212036

    Har ni varit i kontakt med Mats Kardell? Har nämnt det förut att det skulle vara väldigt intressant att få höra hans historia då han var en av våra största. Eller är det så att ni kanske redan varit i kontakt med honom och han valt att avböja?

    Riktigt bra jobb ni gör med Body Radio i alla fall, det skall ni (Andreas och Alex. ) ha en stor eloge för!

    Mvh

    #212037
    stenis wrote:
    Har ni varit i kontakt med Mats Kardell? Har nämnt det förut att det skulle vara väldigt intressant att få höra hans historia då han var en av våra största. Eller är det så att ni kanske redan varit i kontakt med honom och han valt att avböja?

    Riktigt bra jobb ni gör med Body Radio i alla fall, det skall ni (Andreas och Alex. ) ha en stor eloge för!

    Mvh

    Jag har haft förmånen att umgås ganska mycket med Mats det senaste året, och det är på precis så som du säger, att han har massor att berätta. Mot den bakgrunden är det inte omöjligt att han dyker upp i radion, även om vi ännu inte haft möjlighet att prata om det.

    Tack för berömmet, för övrigt!

    mvh

    Alex

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.