Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

Home Forums Dagböcker Varken stor eller stark, men visst fan har jag ett mål!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 757 total)
  • Author
    Posts
  • #512203

    Nu ska jag cykla ner på godisgruvan och handla godis och hyra film, soooft. Blev ingen träning idag heller, skönt att ta’t lugnt och låta kroppen återhämta sig lite. Slänger in en sista bild också när jag ändå är igång, på den här bilden ser man tydligt hur mycket mindre vänsteraxeln är mindre än den högra.

    #512204

    Fan, kommer inte gå att vara på maln samtidigt som dig i sommar iaf. Då blir jag ju utskrattad.

    Fast iofs så kommer väl brudarna flockas, så jag kanske kan roffa åt mig någon av dom sämre.

    #512205
    David Eriksson wrote:
    Fan, kommer inte gå att vara på maln samtidigt som dig i sommar iaf. Då blir jag ju utskrattad.

    Fast iofs så kommer väl brudarna flockas, så jag kanske kan roffa åt mig någon av dom sämre.

    Haha, tack David.

    Frågan är ju hur mycket av den nuvarande formen kommer vara kvar efter helgens svinanade. :D

    #512206
    David Eriksson wrote:
    Fan, kommer inte gå att vara på maln samtidigt som dig i sommar iaf. Då blir jag ju utskrattad.

    Fast iofs så kommer väl brudarna flockas, så jag kanske kan roffa åt mig någon av dom sämre.

    HAHA… Damn, är det så illa?.. tycker du ska ta nån av dom ”bättre”! skit i Nipple! han går i gräset med strumpor! det gilalr inte tjejer…inte mammor iallafall :emo-thumb

    #512207
    Real wrote:
    HAHA… Damn, är det så illa?.. tycker du ska ta nån av dom ”bättre”! skit i Nipple! han går i gräset med strumpor! det gilalr inte tjejer…inte mammor iallafall :emo-thumb

    Ja, jag får ta och spara någon halvbra åt David iaf. Tur att det är sand på maln, då kan jag gå i strumpor utan att få skuldkänslor och få skäll av mammsen. :)

    #512208
    Real wrote:
    HAHA… Damn, är det så illa?.. tycker du ska ta nån av dom ”bättre”! skit i Nipple! han går i gräset med strumpor! det gilalr inte tjejer…inte mammor iallafall :emo-thumb

    Nah, jag skojade.

    Jag är egentligen svinsnygg.

    #512209
    David Eriksson wrote:
    Nah, jag skojade.

    Jag är egentligen svinsnygg.

    Ahh det vet jag, det har jag hört av andra här!
    välj rätt mössa bara :fun:

    #512210

    Fan man ser verkligen skillnad! Grattis:)

    #512211
    Henkehasse wrote:
    Fan man ser verkligen skillnad! Grattis:)

    Tack så mycket. :)

    #512212

    Snygga bilder, du har ju verkligen lyckats med att toppa formen såhär innan sommaren. Bra kämpat.

    #512213
    Gustaf Lindberg wrote:
    Snygga bilder, du har ju verkligen lyckats med att toppa formen såhär innan sommaren. Bra kämpat.

    Tack Gurrah!

    #512214

    Snyggt där nible!

    Hur mycket var det du vägde nu igen? 60? (Obs, inte diss – bara nyfiken!)

    #512215
    henkebenke wrote:
    Snyggt där nible!

    Hur mycket var det du vägde nu igen? 60? (Obs, inte diss – bara nyfiken!)

    Tack henke!

    Ja, ganska precis 60kg väger jag på bilderna. Runt 62-63kg är kvällsvikten på. :)

    #512216

    Vad var utgångsvikten på när du började dieta?

    #512217
    Yrjonheikki wrote:
    Vad var utgångsvikten på när du började dieta?

    66.6kg.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 757 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.