wesafts träningsdagbok

Home Forums Dagböcker wesafts träningsdagbok

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 910 total)
  • Author
    Posts
  • #513107
    wesaft wrote:
    Ja , det får vi göra, låter kul.
    Puss på dig Johanna.

    Dagen har varit bra, kunde springa galant bra i allt regnet, ryggen kändes bra, slipper böja sig ner när man springer :)

    Ösregn var det visst ute, men det gick bra ändå, Regnar itne så mycket i skogen ehller som tur är.
    Johanna du dansar lite för mycket regndans, har du inte märkt det nu?
    Lite soldans tack.

    Blev 2,5 km löpninng kunde köra på bra fart, skön känsla, inga känningar alls i vaderna förutom pytte i nervarvningen.

    Hamburgaren var god, säger inte mer än så.

    Avslutade med kvarg, mango, björnbär, valnötter och några omega3.

    Låter som en underbar dag:D

    #513108

    Knäppte av några ny bilder i morse, märkt lite små skillnader i min mentala bild iaf :) fyra gympass på nya gymmet gör gott.
    Har nästan exakt samma form, det tar tid. Men ltie sämre ljus kan få allt att se en gnytta bättre ut.
    Puckelryggposen sätter jag alltid 😮
    [img=http://wesaft2.myftp.org/pics/gym/Sam-2007-JUL-07/DSC00396_320.JPG][img=http://wesaft2.myftp.org/pics/gym/Sam-2007-JUL-07/DSC00398_320.JPG]

    #513109

    Vikt: 86kg

    [img=http://wesaft2.myftp.org/pics/gym/Sam-2007-JUL-07/DSC00402_320.JPG][img=http://wesaft2.myftp.org/pics/gym/Sam-2007-JUL-07/DSC00401_320.JPG][img=http://wesaft2.myftp.org/pics/gym/Sam-2007-JUL-07/DSC00399_320.JPG]Vet inte riktigt vad jag ska träna idag, blir aktiv vila.
    Latja basket själv, har inte rört en boll sen sista matchen i mars
    Eller en cykeltur till clasohlson.

    Denicé, Ja det var en härlig dag, hoppas du får en trevlig helg.

    #513110

    YEAH GOSSE; nice med lite posebilder, du jobbar på bra, keep on eating and training. Hoppas du får en bra helg med bra väder, här öser regnet ned SUCK. MVH Cesse

    #513111

    tack Cesse, ja det är bara att köra på.
    det är faktiskt uppehåll här nu, tro det eller ej.

    #513112

    Blev plyo, löpskolning och snabbhet mm idag, blandat med kondition.
    Orkar inte skriva upp allt, men några höjdpunkter var grodhopp och skridskohopp :)
    körde 5 sekunder eller 5 hopp, ett set per övning.
    Vaderna svarade bra, härligt.
    Behöver jobba på fotarbetet, kände mig långsam idag.

    Lagar rostbiff i micron nu.

    #513113

    Idag tränade jag basket, kändes hur bra som helst, skottet satt bra, fast jag körde bara närskott.
    Som att cykla :)
    (som ja ggjorde frma och tillbaka som vanligt)

    #513114

    Bra jobbet grabben , keep up the good work! /J.

    #513115

    ok, jag ska väl försöka vara som alla andra lite, kolla om jag är laktosintollerant ;)
    börjar med ett halvt paket k-special och en halv liter mjölk. och en gainomax.
    Såg på Seinfeld i morse, han käkar alltid flingor, blev sugen att testa.

    Kramer: This is excellent huh? Don’t worry I didn’t use too much milk, cause I know we gotta make it last.
    Jerry: You know I’ve had to reduce my milk level. My whole life I’ve always filled to at least three quarters – sometimes, to the top of the cereal. Now, to conserve, I can’t even see the milk anymore. It’s a big adjustment.
    Kramer: I bet.
    Jerry: It’s one of the hardest things I’ve ever had to do.

    träningen

    Råkade träna 80min idag, ska köra tätare och hålla passen mellan 40-60 minuter framöver. Kände mig i bra form efter vilan i helgen, hade energi hela tiden så det var lugnt. Knäna kändes bra efter alla djupa övningar, härligt. Återstår att se hur det verkar i morgon.

    Chins
    BW: 13 PB

    Rodd, halvstående maskin
    40kg x8
    inte kört denna maskinen innan, var bra mycket jobbigare än jag trodde, medn hävarm och allt. jaja

    Pistol Squats på balansbräda
    10 på varje ben
    hade 30kg i en hög dragmaskin med hantag som jag använde som hjälp om jag behövde.
    Mycket svagare i höger än vänster lår (alltid hoppat med vänster)

    Split Squat, balansbräda med bakre fot på bänk
    två 10kg hantlar
    10 på varje ben.

    ryggresningar
    10

    baksida lår, maskin
    ett ben i taget x8

    knäböj
    30kg x10
    30kg x8
    40kg x8
    50kg x6
    hoppas att rörligheten i fotlederna ökar ju mer jag kör, ser inte vackert ut i botten.

    bänkpress
    40kg x10 skulle känna på att ta bort axeln så mycket som möjligt, gick bra.

    baksida axlar, maskin
    15 kg x10

    alternerande bicep
    17,5kg x8

    monkey chinups
    x6

    höftböjaren i low pull
    20kg x10 på varje ben

    mage på boll med rep
    25kg x10, sen utan vikt.

    magmaskin
    25kg x10

    #513116

    Härligt pass 8)

    Jerry Seinfield hahhahha, han e en skoj filur.

    Keep it up!!

    Ha det bra!

    #513117

    Bra jobbat baby, me like this!
    /J.

    #513118
    wesaft wrote:
    Du har ju lärt mig att jag får tjejer hur lätt osm helst om jag har bild på mig med systersonen ;)

    Andreas är en jäkel på att ragga, och ja.. med sånna bilder kammar du hem brudarnas hjärtan!

    Andreas får också hjälpa dig lite med poseringen, men tycker poseringen på de sista bilderna ser bättre ut. I alla fall dubbelbiceps bakifrån och sidetriceps.
    Latsspreaden kan nog inte andreas lära dig, men du kan lära honom dunka.. right?

    #513119
    Dessan wrote:
    Latsspreaden kan nog inte andreas lära dig, men du kan lära honom dunka.. right?

    Jag lämnar med varm hand latspread-instruerandet till dig;)

    Och ja hmm…om han först kan lära mig växa 15-20 cm kan vi börja jobba på dunkandet sen:D

    #513120
    Andreas Guiance wrote:
    Jag lämnar med varm hand latspread-instruerandet till dig;)

    Och ja hmm…om han först kan lära mig växa 15-20 cm kan vi börja jobba på dunkandet sen:D

    sure, ska lära honom allt jag kan.. Det går fort mao!

    platåsko ftw?

    #513121

    Vi kan börja med minikorg och jobba oss uppåt :)

    Dessan, kul att du tittade in, håller med dig om poseringen. Är inte så van att flexa och fota direkt.
    Fast ryggen har sett bra ut i min
    ”släcka halllampan när det är fullt med grejer på golvet poseringen innan läggdags”
    kanske lägger upp den någon gång ;)
    den och någon krabba i badrumsspegeln :)
    ska jobba på resten.

    Mm, käkar ryggbiff med pasta :P

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 910 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.