6 år senare, första journalen!

Home Forums Seriösa träningsjournaler 6 år senare, första journalen!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 3,214 total)
  • Author
    Posts
  • #522589
    Insulinus wrote:
    faan också! Nu kände jag mig klen igen, jag funderar på att lära mig att brygga ordentligt för att kanske med lite tur kunna pressa upp lite extra vikt. :)

    Jaja, sisten till 140kg då! :p Ge mig 1,5-2 år till så ska det gå.

    Känn dig inte klen du har ju blivit mycket starkare.
    Aa först den till 140:)
    ehh så lång tid tar det inte!!!

    #522591

    Förlåt mig, det är sådana pojkar som jag som ger lasagne ett dåligt namn :( Haha. Jag misslyckades tyvärr totalt, eller så tyckte jag bara inte om det, mitt smakade endast linser, linser och mer linser :D

    #522593
    N0rd1N wrote:
    Förlåt mig, det är sådana pojkar som jag som ger lasagne ett dåligt namn :( Haha. Jag misslyckades tyvärr totalt, eller så tyckte jag bara inte om det, mitt smakade endast linser, linser och mer linser :D

    Mitt smakar lite linser också men inte så mycket, kanske berodde på all stark habanero. :D
    Men man kanske skulle testa att göra vanlig lasagne istället, äta och se glad ut bara. :)

    Gårdagens motion bestod utav 1h 40min promenad annars var det mest billåkande och sittande hela dagen.

    #522595
    Insulinus wrote:
    Mitt smakar lite linser också men inte så mycket, kanske berodde på all stark habanero. :D
    Men man kanske skulle testa att göra vanlig lasagne istället, äta och se glad ut bara. :)

    Haha, kanske det :D

    #522596

    BICEPS

    Stångcurl
    6*50kg
    5*50kg
    6*40kg
    6*40kg

    Pullups
    KV – 6, 6, 7

    Stångcurl i CC Handryggarna utåt
    10*68kg
    10*68kg
    10*68kg

    TRICEPS

    Pushdowns
    10*68kg
    10*68kg
    10*68kg

    Dips
    KV – 20st
    KV+10kg – 10st
    KV+10kg – 10st

    Skullcrushers
    8*13kg
    8*13kg
    6*13kg

    Körde lite med 130lb RB grippers på slutet tills greppet höll på att domna bort. :)

    Sedan blev det 1km simning, dock med fötterna i botten emellanåt… 😮

    #522597

    najs pass ! :)

    #522598

    Som sagt, såg ut att vara ett gött pass. Kläm på 55kg nästa gång ;)

    #522600

    snygga stångcurlar tommy!:pop: förövrigt såg passet riktigt bra ut också, bra jobbat! =)

    #522602

    Härliga curlar och dipps! :)

    #522603

    Du skrev att mina triceps vad bra, (tackar så mycket!) men hur fan ser dina ut med den där styrkan?! ;)
    Hur känns det med simning efteråt, är det kort efter avslutat styrketräningspass?

    #522605
    Niclas Holgersson wrote:
    najs pass ! :)

    Tack Hoolgeboy!

    Pontus Stridh wrote:
    Som sagt, såg ut att vara ett gött pass. Kläm på 55kg nästa gång ;)

    Jo, det kändes allt riktigt gött. Ska nog ta och testa 55kg nästa gång, bara en vecka kvar ju. :)

    Jimmynator wrote:
    snygga stångcurlar tommy!:pop: förövrigt såg passet riktigt bra ut också, bra jobbat! =)

    Tack Jimmy!

    Kebbie wrote:
    Härliga curlar och dipps! :)

    Spank you very much Kebbie!

    #522607
    Rasmus Andersson wrote:
    Du skrev att mina triceps vad bra, (tackar så mycket!) men hur fan ser dina ut med den där styrkan?! ;)
    Hur känns det med simning efteråt, är det kort efter avslutat styrketräningspass?

    Dina triceps ÄR bra!

    Mina kanske ser likadana ut men det är omöjligt att se då det ligger ett skyddande lager späck runt dem. :D

    Simningen efteråt känns verkligen ordentligt på alla sätt, armarna känns som smör precis när jag börjar simma och dom blir ju inte bättre allteftersom…. :

    Simningen blir precis efter, idag tränade jag mellan 17.10 och 18.05. 18.07 åkte jag och simmade. Var väl i vattnet 18.20-18.25 kanske och simmade en bra stund.

    #522610
    ReNeGaDe wrote:
    Bra stångcurlar 8) är imponerad att du orkar simma 1km också efter armpassen :D sick! Är det tempo eller kör du lite lugnt?

    Det går faktiskt ganska bra, jag kör så snabb simning jag orkar. Det är väl ett hyfsat tempo men inte direkt jättesnabbt. :D

    #522612

    Köttigt pass ! :D

    #522614

    Säger samma sak som alla andra, härligt pass! Hur många gånger på 55kg siktar du in dig på? :emo-thumb

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 3,214 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.