Eventdag hos MM Sports Stockholm på lördag

Publicerad

Nu på lördag mellan 12-14 arrangeras ett butiksevent hos MM Sports på Sveavägen 98. Besökare kan handla till bra priser, snacka kost och träning med fitnessprofiler och mingla med personer kända från underhållsningsprogram på tv. Är du i form? Passa då på att tävla i chins/dips för att ha en chans att vinna fina priser.

Några av namnen som kommer att vara på plats – alla välkända för BODY-läsare och BODY.se-besökare – passa på att lyssna/läsa mer om dem innan du besöker Sveavägen på lördag:

Robert Berg och Kristian Sewén gästade även ett avsnitt av BODY Radio tillsammans...

Från höstens invigning av MM Sports STHLM. Vi gissar att de flesta är ännu mer påklädda till helgen...

Finns det hjärterum, finns det stjärterum...

On
Off

0 kommentarer

  • Näst sista grundomgången på lördag

    Näst sista grundomgången på lördag

    I det sjunde av åtta avsnitt där utmanarna kämpar om plats i semifinalen möts på herrsidan den före detta brottaren Thomas Bergström och badmintonspelaren Oleg Stevanovic. På damsidan ställs handbollspelaren Hanna Elenius mot fotbollsspelaren Sofia Thorsén.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-23 21:48

  • Är huvudet dumt får kroppen lida

    Är huvudet dumt får kroppen lida

    Typiskt. Precis när min egen träning nått en för mig ny nivå, och resultaten därmed börjat kunna stå för sig själva, så drabbades jag av en sorts tillfälligt avbrott. Jag skulle nog inte sagt så mycket om det hade handlat om en skada eller annan form av överbelastningsproblem.

    Nyheter Alex Danielsson, 2014-04-23 14:00

  • Folkoperan söker vältränad amazonkvinna

    Folkoperan söker vältränad amazonkvinna

    Folkoperan mailade: "Vi söker en kvinnlig statist med en vältränad fysik. Du kan allt från fitnessatlet till kroppsbyggare – det viktiga är utstrålningen. Skicka in din ansökan med foton och en videoinspelning tillsammans med en kortfattad CV till statist@folkoperan.se senast den 10 maj."

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-22 16:38

  • Sebastian Davidsson syns i TV4

    Sebastian Davidsson syns i TV4

    Sebastian Davidsson är flerfaldig segrare i Sveriges starkaste dräng, och har tagit hem andraplatsen på Sveriges Starkaste Man både 2012 och 2013. Den 33-årige kött- och skogsbonden i Småland är nu en av de åtta kandiaterna i "Bonde söker fru". I kväll måndag 20:00 presenteras alla deltagarna i TV4.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-21 14:53

  • Anders Graneheim uppmärksammas för sin träningsbok

    Anders Graneheim uppmärksammas för sin träningsbok

    Lokaltidningen Sundsvalls Tidning uppmärksammade nyligen att BODYs mångåriga medarbetare, Sundsvallsbon Anders Graneheim, släppt sin efterlängtade träningsbibel.

    Nyheter Redaktionen, 2014-04-21 11:39

  • Sweden Grand Prix avgörs på lördag!

    Sweden Grand Prix avgörs på lördag!

    Vårsäsongens nordiska tävlingar börjar nu gå mot sitt slut. Den andra tävlingen på svensk mark arrangeras i Malmö – prispengar och äran har lockat över 130 tävlande från sju länder! Nu på lördag ser du muskler och skönhet på Stadionmässan, passa på att mingla i vårsolen med gamla och nya bekanta!

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-21 10:52

  • Vann du A400 Power Shorts?

    Vann du A400 Power Shorts?

    Tävlingen i aprilutgåvan av BODY gav deltagare chansen att vinna tre stycken A400 Power Shorts från SKINS. De som drogs som vinnare kommer från Stockholm, Bjärred och Jönköping. Blir det du som öppnar brevlådan inom kort och finner ett paket?

    Nyheter Redaktionen, 2014-04-21 06:43

  • Majutgåvan har allt din fysik behöver!

    Majutgåvan har allt din fysik behöver!

    Majutgåvan av BODY har de bästa styrketräningstipsen, forskning om träning och kost, personporträtt med de som har lyckats, kostråden för mer muskler och mindre fett, skvaller och mycket annat. Prenumeranterna har fått den. På torsdag finns den i en butik nära dig.

    Nyheter Redaktionen, 2014-04-20 22:00

  • SKKF:s sommarläger återkommer!

    SKKF:s sommarläger återkommer!

    Alla licensierade medlemmar i Svenska Kroppskulturförbundet är återigen inbjudna att delta i SKKF Summer Camp som hålls i Högbo Bruk, Sandviken under nationaldagshelgen. Utbildning, träning, samkväm och skoj är utlovat.

    Nyheter Redaktionen, 2014-04-20 19:20

  • Alströmertrofén tillbaks för 7:e året!

    Alströmertrofén tillbaks för 7:e året!

    Förra året tog sig närmare hundra personer upp på scenen vid nybörjartävlingen Alströmertrofén. I år får grenarna Classic Bodybuilding, Women’s Physique och Bodyfitness sällskap av nytillskotten Men’s Physique samt Bikini Fitness. Det finns nu en övre gräns på antal tävlande (160) – så boka in 1 maj i din kalender, för då öppnar anmälan!

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-19 22:23

  • Evalinda Aarvaag bloggar på BODY!

    Evalinda Aarvaag bloggar på BODY!

    Evalinda. Ett energiskt krutpaket med norrländskt lugn som i år gör 20-årsjubileum på tävlingsscenen! Härnäst på tur står Sweden Grand Prix kommande helg. Välkommen till BODYs bloggportal!

    Nyheter Redaktionen, 2014-04-19 20:32

  • Maria Ahlberg bloggar på BODY!

    Maria Ahlberg bloggar på BODY!

    Fitnessprofilen Maria Ahlberg bytte radhuset i Upplands Väsby mot rampljuset i Kambodja. Maria är den senaste i raden av stjärnor att börja blogga på BODY. VARMT välkommen! (Kambodjas temperatur ligger mellan 21 till 35 grader – året om!)

    Nyheter Redaktionen, 2014-04-19 12:00

  • Svett & Etikett –­ nytt träningsprogram

    Svett & Etikett –­ nytt träningsprogram

    I SVT-programmet Svett & Etikett provar Kalle Zackari Wahlström åtta olika träningsformer, från träning till tävling. Först ut är Bodybuilding – Kalle ställde nämligen upp på Luciapokalen CBB 2013 där han coachades av Helene "Ice" Ahlson! Serien tv-sänds i sommar, men har webbexklusiv premiär redan nästa vecka i SVT Flow.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-17 10:12

  • Påsken bjuder på sjätte grundomgången i Gladiatorerna

    Påsken bjuder på sjätte grundomgången i Gladiatorerna

    På lördag blir det liv i luckan! I herrarnas tävling ställs triatleten Erik Nordlöf mot Men’s Physique-tävlande Linus Grudd. På damsidan möter elitboxaren Armine Sinabian den före detta elitgymnasten Stephanie Pizzignacco.

    Nyheter Magnus Branzén, 2014-04-16 16:24

  • Fitnesstrender 2014

    Fitnesstrender 2014

    Att hård och frekvent träning alltid är trendriktigt gäller väl fortfarande, eller? Mjo. Fast om American College of Sports Medicine får sia om vilka träningsformer och andra specialiteter som blir hetast under året så är det denna topplista som gäller.

    Nyheter Alex Danielsson, 2014-04-16 15:25

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat