5. Lägga mer tid på sociala medier än på träning

För många är sociala mediekanaler viktiga och i
vår värld handlar det ofta om att dokumentera och offentligt publicera sin träning – vilket nog de flesta inte stör sig nämnvärt på om du gör. Men tänk på hur du gör det. Att spärra kabelhissen för andra i fem minuter för att få den perfekta bilden, eller att ockupera gångvägen i omklädningsrummet för att lyckas klicka en oantastlig gymselfie i perfekt ljus kan reta upp den mest positivt lagda personen om du står i vägen. 

Inne i gymmets lokaler gör du också bäst i att fokusera på träning, för allas skull. Vänta med att spendera 30 minuter till att hitta det perfekta filtret för din bild – speciellt när andra står i kö för att använda den maskin du mest velat ha som rekvisita till ditt foto.

On
Off

1 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av BODYs besökare

Body diskuterar: Går alkohol och träning ihop eller inte?

1 kommentar

Sinaen: Lätt sagt men ni sa tidigare att man har olika tolerans, Jag skulle säga att redan vid så små mängder som 2-4 cl starksprit (om man räknar ut innehållet från de man dricker) blir man lidande i...

Twitter

Forum

Facebook

Artikelkommentarer


Det finns många tunga skäl att prenumerera

BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.

Varje månad i BODY

  • De bästa styrketräningstipsen
  • Nyheter från hela världen
  • Forskning om träning och kost
  • Frågor & svar
  • Tävlingar
  • Personporträtt med de som har lyckats
  • Kostråden för mer muskler och mindre fett
  • Skvaller från fitness- och bodybuildingvärlden
  • BODY 401, december 2017

  • BODY Mat, Nummer 1

  • BODY 400, november 2017

  • BODY 399, oktober 2017

  • BODY 398, september 2017

  • BODY 397, augusti 2017

  • BODY 396, juli 2017